Rocío Carrasco, contra les cordes després de l’alegat de la Justícia

El desé capítol de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va resoldre un gran misteri: per què Rocío no té relació amb el seu petit. Antonio David ha concedit una infinitat d’entrevistes, acusant la seua exmuller de ser una mare dolenta. Però la realitat podria no ser com s’ha estat dient.

El tertulià ha usat el silenci de Rociíto per a construir un personatge fals. Durant vint anys, ha abanderat la custòdia compartida, presumint d’haver estat el primer home a aconseguir-la. La filla de la Jurado ha demostrat que tot és una farsa. «Vaig ser jo qui va signar els papers. Això no ho va dictar cap jutge», comenta ensenyant la sentència corresponent.

Carrasco assegura que el pare dels seus fills volia tenir als nens per a lucrar-se. Gràcies a ells, s’ha assegut en molts platons de televisió, ha protagonitzat portades. I fins i tot, ha entrat en diversos realities: ‘Acorralados’, ‘Supervivientes’ i ‘GH VIP’. No obstant això, el gran negoci no era este, sinó els diners que Rocío els havia de pagar per ells.

La justícia va determinar que la neta de Jurado no es mereixia cap pensió alimentària. Per este motiu, la nova reina de Telecinco únicament estava obligada a manar-li diners a David Flores. El seu exmarit es va aprofitar d’esta circumstància, i va exigir una quantitat pròxima als 5.000 euros.

Seguint les últimes informacions, Antonio David demanava més de 1.000 euros per a sotmetre al seu fill a un tractament d’hormones de creixement. «Este xiquet ja era més alt que un castell», matisa Rociíto. També demanava diners per a la matrícula d’una universitat a la qual mai havia anat. «L’única cosa que va aportar va ser un pamflet que va agafar d’internet», revela la mateixa font.

Per primera vegada en molt de temps, els tribunals li van girar l’esquena al marit de Carrasco. «Jo havia de passar uns diners per David, però era una cosa ínfima, comparat amb el que se’m demanava», aclareix la filla de ‘la más grande’. No obstant això, sembla que tampoc va estar d’acord amb esta b, perquè es va negar a pagar-la.

Antonio David ha denunciat a la mare dels seus fills per l’impagament de la pensió. Recentment, l’afectada va haver de prestar declaració i, a la eixida dels jutjats, va dir: «això és una trama més». No obstant això, la jutgessa Verónica Carabantes ha obert una recerca bastant seriosa.

 

Un deute de 9.000 euros i un patrimoni milionari 

El passat 30 d’abril, la mare de David Flores va acudir al jutjat número 3 d’Alcobendas. S’enfronta a una demanda per l’impagament de la pensió que havia de manar-los als seus dos fills. Segons ha demostrat, la llei li va permetre no pagar res per Rocío. Així que, es va acollir al seu dret de no declarar, perquè considerava que «existien defectes processals».

La jutgessa no està conforme amb esta estratègia i per este motiu ha ordenat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada». A més, ha citat al net de ‘la más grande’ per a donar-li l’oportunitat de seguir amb el procés, o desestimar la demanda. David Flores acudirà als jutjats el 21 de maig. Atenent les seues circumstàncies personals, ho farà acompanyat del seu pare, que ha estat l’encarregat de posar l’assumpte en mans de la justícia.

El gener de 2018, Rociíto va ser condemnada a pagar-li al seu petit 200 euros mensuals. Encara és considerat una persona «econòmicament dependent», però fa molt temps que no rep la pensió. En la querella, se l’acusa de mostrar «apatia, desídia, negligència i abúlia respecte a les seues obligacions tan afectives, com a econòmiques».

La mare de Rocío Flores té un deute de 9.000 euros. Ningú entén com ha arribat a la seua situació. Perquè, en 2006 va ser nomenada hereva universal de la seua mare. Però, segons ella, hi ha hagut anys, com en 2018, que no ha pogut treballar per la pressió d’Antonio David. Així que, els seus ingressos han estat de zero euros. Estarà comptant la veritat?

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.