Les pluges deixen fins a 118 l/m² a Castelló i el litoral continua en avís roig

Les precipitacions i les tronades han continuat deixant registres molt destacats este divendres a la província de Castelló, on el litoral es manté en avís roig almenys fins al migdia. Segons les dades disponibles fins ara, s’han acumulat 118,4 litres per metre quadrat a Peníscola i 102 l/m² a Cabanes.

Dades destacades a Castelló i València

La Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet) ha informat que, en només quatre hores, s’han registrat 80 l/m² a Torreblanca. En el mateix interval, la ciutat de València ha acumulat 67 l/m², la qual cosa confirma que l’episodi plujós també està afectant amb intensitat la província de València.

Altres punts del litoral i de l’interior pròxim també han registrat pluges importants en poques hores. A Sollana s’han mesurat 53,8 litres per metre quadrat, mentres que a Alginet s’han acumulat 47,1 l/m² i a Benifaió 45,4 l/m².

En la província de Castelló, a més dels registres de Peníscola i Cabanes, s’han arreplegat 101,8 litres per metre quadrat a Cervera del Maestre. A Vinaròs s’han comptabilitzat 96,2 l/m² i a Alcalà de Xivert 93,8 l/m², valors que confirmen la intensitat i persistència de les precipitacions en la zona nord.

Les dades d’Avamet també indiquen que Benicarló ha registrat 88 litres per metre quadrat. A Almassora s’han acumulat 77 l/m², mentres que a Sant Jordi el total d’este divendres arriba als 68,8 litres per metre quadrat.

Estos valors mostren un episodi de pluges molt significatives, concentrades en poques hores i especialment intenses al nord de la Comunitat Valenciana. L’alerta roja al litoral de Castelló fins al migdia reflectix el risc associat a estos acumulats, que poden provocar problemes puntuals en punts baixos, voreres de barrancs i zones mal drenades.

Últimes notícies

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.

Copete torna als entrenaments amb el València set mesos després de la lesió

El central José Copete ha tornat a exercitar-se parcialment amb el València CF set mesos després d’una lesió meniscal i sota les ordres de Javier Aguirre, que prepara el seu debut a la banqueta valencianista.

Nikola Mirotic es converteix en el tercer màxim anotador de la Eurolliga

Nikola Mirotic, ala-pivot del Valencia Basket, ha avançat Vassilis Spanoulis i ja és el tercer màxim anotador històric de la Eurolliga després dels 22 punts sumats en la victòria a la pista de l'ASVEL Villeurbanne.

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.