Ana Rosa carrega contra Rocío Carrasco: «seguisc sense entendre-ho»

Ejemplo de shortcode con estilo
L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat […]

L’entrevista a Rocío Carrasco en directe a Telecinco està causant estralls. Sens dubte, les paraules de la filla de Rocío Jurado han generat molta repercussió i tots els mitjans que tracten temes del cor en parlen. Un dels espais en què més s’ha debatut sobre la qüestió és ‘El programa de Ana Rosa’, que, a més, compta amb Rocío Flores com a col·laboradora. Han parlat del que va passar al plató de ‘Sálvame’, i Ana Rosa ha estat força crítica amb les paraules de Rocío Carrasco. Cal tenir en compte que, des d’un principi, la periodista s’ha mostrat sempre més favorable a Rocío Flores i contrària als últims moviments de la seua mare, i de nou ho ha tornat a fer.

Això no vol dir que no es crega el testimoni de Carrasco, però sí que és cert que mai ha estat d’acord amb la manera de procedir de la filla de Rocío Jurado pel que fa als seus fills. De fet, després que els seus tertulians opinassen sobre el tema, la presentadora ha volgut deixar clar que al programa «ningú defensa Antonio David». No obstant això, tampoc està completament a favor del relat de Rocío. És més, ha tornat a criticar l’actitud de Carrasco respecte a la seua filla, especialment quan va narrar l’episodi en què, segons explicava, la jove va agredir fins a deixar-la inconscient.

«De tot este assumpte, això seguisc sense entendre-ho», ha afirmat la presentadora, en referència a la manera en què Rocío Carrasco va parlar d’este tema. «Que una mare protegisca els seus fills és el més important. De tot el relat, esta és l’única cosa que no entenc», ha tornat a recalcar Ana Rosa.

 

Lequio hi posa cullerada

Alessandro Lequio també ha criticat Rocío Carrasco per com va relatar l’episodi en què la seua filla la va agredir quan tenia només 15 anys. «Una mare agredida per la seua filla el que ha de fer és treure ferro a l’assumpte, en comptes de criminalitzar, i més quan ja fa 9 anys que va passar», ha afirmat el tertulià. I és que, igual que Ana Rosa, tampoc entén com una mare pot tenir esta actitud amb els fills.

Cal recordar que Lequio va perdre el seu fill Àlex per un càncer fa gairebé un any, de manera que probablement li costa més d’entendre que una mare porte 9 anys sense veure la seua filla i sense posar-se en contacte amb ella, pel motiu que siga. «Un primer pas per part de la Rocío Carrasco seria tractar l’agressió amb benevolència i no amb paraules tan dures com ‘pallissa’. Està etiquetant la seua filla de violenta», ha explicat el col·laborador del programa matinal de Telecinco.

Si bé és cert que a la tertúlia hi ha opinions de tota mena, Ana Rosa i Lequio possiblement són els més crítics amb Rocío Carrasco. Així ha sigut des que es va iniciar tota esta història del documental de la filla de la Jurado i així sembla que seguirà sent. I és que pel que fa a este tema hi ha opinions molt dispars, ja que també hi ha moltes versions i coses que et pots creure o no. El que està clar és que el debat es mantindrà mentre Rocío Carrasco seguisca parlant.

Últimes notícies

Avís groc este dissabte a la Comunitat Valenciana per pluges intenses i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc a tota la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres per hora, fins a 80 en 12 hores, amb tronades, granís i ratxes fortes de vent que avançaran d’Alacant cap a Castelló i València al llarg del dia.

Arde Bogotá portarà la seua gira al Ciutat de València després d’obrir foc a Cartagena

Arde Bogotá iniciarà en Cartagena la seua nova gira estatal 'Cómo construir un recuerdo', que tindrà parada a l’Estadi Ciutat de València els dies 25 i 26 de juny, dins d’un projecte de residència urbana amb quatre grans concerts previs en 2027.

Arde Bogotá obri gira a Cartagena i actuarà al Ciutat de València en juny

Arde Bogotá iniciarà en maig de 2027 una residència urbana a Cartagena com a arrancada de la seua gira estatal 'Cómo construir un recuerdo', que inclou dos grans concerts a lEstadi Ciutat de València els dies 25 i 26 de juny.

La Comunitat Valenciana suma 629 desnonaments per lloguer i hipoteca en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 629 desnonaments per lloguer i hipoteca entre abril i juny de 2026, i és la quarta autonomia amb més llançaments judicials tot i el descens generalitzat a Espanya.

El PSPV de València exigix que es retiren les valles electorals del PP a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE de la província de València ha presentat una queixa davant la Junta Electoral Provincial perquè ordene al PP retirar de manera immediata totes les valles publicitàries amb contingut electoralista instal·lades a la Comunitat Valenciana. Els socialistes consideren que estos anuncis vulneren la LOREG en mantindre’s actius després de convocar-se les eleccions generals del 29 de novembre.

Detingut per furtar els diners d’una caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant

Un jove de 28 anys ha sigut detingut per un robatori amb força en la caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant. L’home ja havia sigut arrestat dos vegades el mes de setembre per furts similars en temples de Gandia i Elx.

Yankuba Sima trenca el seu vincle amb el Valencia Basket

El pívot internacional espanyol Yankuba Sima ha rescindit el seu contracte amb el Valencia Basket després d’una temporada marcada per les lesions i la falta de minuts. El club li ha agraït la professionalitat i li ha desitjat sort en el futur.

Cap de setmana amb ruixats, tronades i una clara baixada de temperatures a la Comunitat

Una dana i vents húmids del Mediterrani portaran este cap de setmana ruixats intensos, tronades i un descens notable de les temperatures a la Comunitat Valenciana, sobretot diumenge.