18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

L’actitud desafiant d’Antonio David Flores en ple carrer

Antonio David Flores ha assegurat que «el documental de Rocío Carrasco és una farsa». Però, els responsables de Telecinco confien en el testimoni de Rociíto, i és per això que han decidit acomiadar al col·laborador i prescindir dels seus serveis.

Antonio David Flores assegura que demandarà a Rocío Carrasco

Des que es va emetre el primer capítol de ‘Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores s’ha vist obligat a retirar-se de la vida pública. Ara bé, molts reporters volen conéixer la seua versió, i han decidit perseguir-lo fins a aconseguir la resposta que tothom està esperant.

Alguns periodistes asseguren que Antonio David està completament abatut per la pressió mediàtica. Per este motiu, el col·laborador s’ha vist obligat a trencar amb els rumors: «Estic bé, tranquil i amb forces. No estic amargat ni demacrat». Segons ha explicat, tenia previst viatjar fins a Madrid per trobar-se amb el seu advocat i «demandar tot el que es puga demandar».

L’actitud del col·laborador no ha deixat indiferent a ningú. Els seus amics no entenen com és capaç de mantenir la calma i fins i tot el públic comença a pensar que és una víctima més de Rociíto. Mentrestant, la filla de Rocío Jurado segueix carregant contra el pare dels seus fills. Segons ella, va manipular a Rocío Flores perquè s’interessés per l’herència que va deixar l’artista després de la seua mort.

«Mama, ara què passarà amb les cases de l’àvia de Miami?», va preguntar suposadament la neta de Jurado. Però, Antonio David ho nega, i farà tot el possible per frenar els atacs que està rebent per part de la seua exdona. De fet, el col·laborador té molt clar que Rocío Carrasco no aconseguirà guanyar el judici.

L’exmarit de Rociíto parla amb la premsa 

Leticia Requejo, la reportera que ha aconseguit les declaracions d’Antonio David Flores, s’ha quedat molt sorpresa amb el comportament del tertulià. «Por a què? No tinc por. És normal que estiga preocupat. S’estan explicant moltes coses», ha confessat.

Tot i això, persones importants de Telecinco com Jorge Javier Vázquez o Carlota Corredera, no volen tornar a treballar amb Antonio David. Estan convençuts que és una persona agressiva i manipuladora, i es neguen a compartir plató amb ell. Per este motiu, el col·laborador vol demostrar la seua innocència en els tribunals. «És aquí on es resolen les coses», comenta molt orgullós.

Antonio David assegura que Rocío Carrasco mai li ha ingressat la manutenció dels seus fills. Així doncs, ha decidit demanar ajuda a un jutge per embargar els diners que està guanyant amb ‘Contar la verdad para seguir viva’. L’exmarit de Rocío Carrasco pretén que els seus fills recuperen la manutenció que mai han rebut.

Els col·laboradors de Telecinco han intentat empatitzar amb el col·laborador, ja que entenen que la seua situació és molt compromesa. Però, després de l’actitud desafiant que ha mostrat amb la periodista Leticia Requejo, haurà perdut el poc suport que tenia?

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.