19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

«Els nets del rei han adoptat la vulgaritat de Letizia»

Jaime Peñafiel ha estat durant molts anys el gran confident de la família reial, i un home que coneix molt de prop la realitat que amaga el matrimoni dels reis emèrits, Juan Carlos i Sofía. A més, sempre ha carregat contra Letizia, a la qual acusa d’haver destruït la monarquia espanyola.

 

La reina Letizia no perdona al rei emèrit Juan Carlos

«La història de Felipe VI i Letizia té un mal començament i és l’oposició de Juan Carlos a este enllaç, on va dir: ‘Felipe, si et cases amb Letizia, et carregaràs la monarquia», ha explicat el periodista a la revista ‘Diez Minutos’.

Letizia encara no ha perdonat les paraules del rei, i Peñafiel explica un episodi en què la reina va ser molt rancorosa. Després del polèmic incident de Botswana en què el rei Juan Carlos es va trencar el maluc, Peñafiel va parlar amb un metge i este explica que «va impactar-li la imatge de Letizia recolzada en el marc de la porta de l’habitació on es trobava el rei, cridant: ‘Marxem ja? Ell deia que em carregaria la monarquia i ho està fent ell!».

«També recorde el vergonyós incident de Palma, quan va intentar evitar que les infantes abraçaren a la seua iaia Sofia. No em pots negar que Letícia té un passat important, apassionat i apassionant». Peñafiel destaca que «Letícia té molt de caràcter i això ha encés conflictes amb la família i amb més gent». Tot i que, tampoc dubta a titllar al rei Felipe de ‘mal fill’, ja que segons ell, ha expulsat al seu pare del país.

«El rei no ha robat a ningú perquè estos diners li’ls regalen. El seu únic delicte és fiscal, ja que no va declarar a Espanya. El seu fill ha estat un mal fill, perquè podria haver parlat amb el seu pare». I, afegeix que sap de primera mà que pare i fill no han arribat a mantenir una conversa.

 

Jaime Peñafiel titlla de «vulgar» a Letizia

D’altra banda, recalca que l’arribada de Letizia a la família reial, «va aportar modernitat i molta vulgaritat, perquè la neta d’un taxista no pot convertir-se en reina de la nit al dia». El periodista no ha dubtat en criticar la tasca que fa Letizia com a mare, ja que segons ell, la reina ha influït massa en l’educació de les seues filles. «Peca del mateix que va pecar la reina Sofía amb Felipe quan ell va marxar al Canadà a estudiar», afirma Peñafiel.

Leonor marxarà a l’UWC Atlantic College de Gal·les per estudiar els dos anys de batxillerat, on coincidirà amb una altra princesa, Alèxia d’Holanda. La reina Letizia està molt preocupada perquè Alèxia és una adolescent rebel i té por que la seua filla perda l’educació. De fet, els fills de la infanta Elena també han estat en el punt de mira per ser uns adolescents rebels.

«Estes xiquetes, Mette Marit, Màxima, Mary Donalson i Letizia, han aportat modernitat, però també vulgaritat. Fins i tot els nets del rei s’estan comportant d’una manera poc ortodoxa».

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.