17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

L’Ajuntament de Xirivella inaugura l’exposició ‘Dones creant en pandèmia’

Ajuntament de Xirivella

Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha inaugurat una exposició virtual anomenada ‘Dones creant en pandèmia’, este dilluns 22 de març a través de la xarxes socials.

 

Segons asseguren des del consistori, «vam demanar a les dones de Xirivella que ens mostraren la seua creativitat durant la pandèmia per a configurar una exposició multidisciplinar». Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut amb la voluntat de visibilitzar les dones artistes del municipi, l’exposició lliga els diferents llenguatges de la creació amateur.

 

La implicació dels corresponsals juvenils amb el seu domini del llenguatge virtual i audiovisual ha transformat i actualitzat el resultat final. ‘Dones creant en pandèmia’ és un exemple de col.laboració en una realitat adversa, superació d’obstacles amb combinació de perspectives i ganes d’avançar com a societat.

 

Fent click ací podeu disfrutar el gran treball compartit.

Últimes notícies

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.