16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Telecinco pren la decisió més dràstica i despedix a una famosa presentadora

 

Iker Casillas, exporter del Reial Madrid, i Sara Carbonero, presentadora de televisió, estan en el punt de mira perquè, segons els rumors, han decidit posar fi a la seua relació. Ara bé, per tal de trencar amb els rumors, el futbolista ha decidit felicitar públicament a la seua dona este 3 de febrer amb motiu del seu 37 aniversari. 

 

Sara Carbonero decidix anar-se’n a Portugal

Per si no n’hi haguera prou, Mediaset España, grup de comunicació dirigit per Paolo Vasile, ha decidit despedir a Sara Carbonero. Segons ‘BLUPPER’, Sara Carbonero ja no té cap classe de contracte amb el gran grup de comunicació. 

 

L’any 2006, quan Iker va anar a jugar amb el FC Porto, equip de futbol portugués, Carbonero va demanar treballar durant els caps de setmana en els Informatius de Telecinco i poder estar lliure de dilluns a divendres per disfrutar de la família en el país veí. Però segons avança ‘BLUPPER’, esta decisió no va ser ben acollida i per tant, la presentadora va demanar una excedència a Mediaset Espanya per a anar-se’n a Portugal amb Iker.

 

«Sara Carbonero, presentadora de la secció de deports dels Informatius de Telecinco i membre de l’equip que es trasllada per a les retransmissions de grans esdeveniments esportius, ha sol·licitat una excedència laboral, encara que la seua vinculació amb Mediaset España es mantindrà per a futurs projectes televisius dels que anirem informant puntualment», va exposar el grup de comunicació.

 

Altres opcions

Un any més tard, Sara Carbonero es va convertir en la presentadora del programa de moda ‘Quiero ser’, que es va estrenar en Telecinco, tot i que amb una audiència molt baixa, de manera que immediatament van traslladar el programa a Divinity. ‘Quiero ser’ va tindre una segona temporada, però va ser molt complicat quadrar agendes amb Sara i es va decidir no continuar. 

 

«Ni ells m’han dit que ‘no’, ni ho he dit jo. Ha sigut un consens. Hem pensat que era el millor per al programa i per a mi perquè no podia implicar-me al cent per cent. Era impossible. Vivint en un altre país és impossible», va explicar en les seues xarxes socials.

 

Mai sabrem si és veritat o no, ja que, en este transcurs de temps, la presentadora va deixar de seguir el compte de ‘Quiero ser’ en Instagram i fins i tot a alguns dels seus responsables.

 

De tornada a la TV, però esta volta com a col·laboradora

L’any 2017, va tornar a renovar la seua excedència amb Mediaset España per a dos anys més. «He renovat la meua excedència amb Mediaset i seguisc vinculada al grup de comunicació per dos anys més. No hi ha cap dubte que seguirem vivint en Porto», manifestava Carbonero.

 

En este moment, va entrar com a col·laboradora en ‘Deportes Cuatro’, encarregant-se d’una secció setmanal en què s’ocupava de fer entrevistes a esportistes i protagonistes rellevants vinculats al panorama esportiu.

 

Sense revelar quan tornaria a Mediaset, va afirmar que «l’excedència que tinc per cuidar al meu fill menor, segons m’he informat i com funcionen les empreses, ja no em garantix el mateix lloc, sinó un altre lloc dins l’empresa», explicava. «La veritat és que m’agrada estar vinculada a Mediaset i Telecinco. Per a mi són com la meua família, i si sorgixen coses, es poden fer. Això no ho sabem ningú, no?», afegia la periodista.

 

D’esta forma, és evident que Sara Carbonero no té la mateixa relació amb Mediaset. Mentres, la periodista se situa al capdavant de la secció ‘Que siga el baile’ del programa T4 en Radio Marca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.