La Policia Local d’Alacant dissol huit festes, deté a dos persones i posen 55 multes per desobediència

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu d’este dissabte organitzat per la Policia Local, amb controls i vigilància en diferents punts de la ciutat per a fer front al coronavirus, s’han dissolt huit festes en cases i interposat 55 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, més de la mitat per no respectar el toc de queda, detingut a dos persones per un presumpte delicte d’atemptat a l’autoritat i sancionat a sis locals d’oci per no complir mesures establides per a frenar la pandèmia.

 

Policia Local manté un ampli operatiu de reforç nocturn els caps de setmana per a garantir la protecció dels ciutadans amb unitats especialitzades com la Fox, Goir i el servici Nocturn, i este dissabte han hagut de dissoldre huit festes amb més gent de la permesa en cases, denunciades per soroll i molèsties dels veïns, que es trobaven sense mascareta i incomplint les mesures anti-Covid.

 

Per això els agent policials es van desplaçar per a dissoldre-les i es van interposar denúncies als carrers de Roselló, Alona, Curricà, Geògraf, Rei Pastor, Cid, Sant Joan de Déu, Passatge Penalva i Pantaleón Boné,  entre altres.

 

Responsabilitat exemplar

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment i responsabilitat exemplar que estan demostrant per a que puguem fer front i acabar com més prompte millor amb esta pandèmia», i ha demanat «sensatesa i consciència per a evitar estes festes d’una minoria que estan sent focus de contagi al no mantindre les mesures sanitàries i de seguretat, seguim en estat d’alarma i barallant contra el coronavirus, hem d’evitar reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

En el dispositiu de vigilància de trànsit, a on s’han fet controls d’alcoholèmia, establit en l’avinguda de Màrtirs de la Llibertat, es van interposar 16 actes per incompliment del toc de queda sense poder justificar els seus desplaçaments, cinc diligències judicials a persones per conduir baix les influències de l’alcohol i una administrativa i atestat per falta de permís de conducció que el tenia retirat judicialment.

 

Actes per no portar mascareta

Concretament, la Policia Local també va interposar quatre actes per no portar l’obligada mascareta, i sis denúncies per mantindre grups en el carrer de més de sis persones que no està permés.

 

En la vigilància dels establiments d’hostaleria els agents policials van posar de manifest l’ampli compliment que està fent el sector, i durant la nit es van sancionar a sis locals d’oci, tres d’ells amb actes per no complir les distància de seguretat, dos per fumar en l’establiment i sense mantindre distàncies i una per permetre consum de drogues.

 

Finalment en matèria d’auxili ciutadà, s’atenen tres rescats en cases de persones majors per caigudes en Manuel Antón, Antonio Galdó Chapuli  i el Perú, i cap a les 23.44 hores es rep una denúncia alertat que hi ha una persona introduint-se en una obra, els agents policials la localitzen, comprovant que presenta un elevat estat d’embriaguesa i es troba molt desorientat a la que se li dona assistència.

 

Detenció de dos persones per un delicte d’atemptat a l’autoritat

De la mateixa manera, la Policia Local ha detingut a dos persones acusades d’un presumpte delicte d’atemptat a l’autoritat, pertorbació de l’ordre públic i agressió als agents.

 

Segons fonts policials els fet van ocórrer cap a les 23.40 hores, en el carrer dels Germans Álvarez Quintero, quan són requerits els agents per una dona que denuncia que un home es trobava pixant sobre el seu cotxe acompanyat per una altra persona, i en recriminar-li i demanar-li que deixara de fer-ho, els dos han començat a insultar-la i agredir-la.

 

Immediatament es van desplaçar dos dotacions policials al lloc, i en intervindre per a protegir a la víctima, estos escometen agressió contra els policies, sent reduïts i detinguts els dos per un presumpte delicte d’atemptat a l’autoritat i agressió. Per tals fets se’ls informa dels motius de la seua detenció i els drets que els assistixen, i van ser traslladats a la Comissaria.

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.