11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Una col·laboradora de ‘Sálvame’ està farta i podria abandonar prompte

 

Chelo García Cortés va acceptar ser la primera en participar en ‘Quiero dinero’, el concurs que ‘Sálvame’ s’ha tret de la mànega per a intentar desbancar a ‘Pasapalabra’ que se situa com un dels enemics més preocupants del programa. Durant els dies que va estar sotmetent-se a les proves i preguntes incòmodes, la periodista ha anat capejant el temporal com ha pogut a costa de què això li costara la seua enemistat amb alguns dels col·laboradors.

 

El programa va trobar en Chelo la millor ‘víctima’ conscient de com la seua participació anava a afectar la resta dels seus companys i a la mateixa Chelo. Un sense fi de reptes que la van posar en cruels destrets i que la periodista va dir «prou» quan va arribar a un límit que no estava disposada a passar: ensenyar el seu compte corrent.

 

Durant el seu concurs, Chelo García Cortés es va mostrar molt participativa i va acceptar totes les preguntes i reptes als que estava disposada a fer front. D’esta forma, la vam poder vore quedar-se en roba interior, ficar el cap en una caixa plena de panderoles, fer-se un pírcing, respondre preguntes molt delicades i fins i tot substituir per un dia com a presentadora a María Patiño al capdavant de ‘Socialité’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tardes en Sálvame. A ver que pruebas me ponen hoy! Zapatillas @munichsports

Una publicación compartida de Chelo García-Cortés Cadavid (@chelo_garcia_cortes) el

 

Tot un cúmul de jocs que podrien haver arribat al límit de la seua paciència i els fruits del que està recollint. Si s’ha de jutjar per una de les seues publicacions en el seu compte oficial d’Instagram, Chelo no podria estar tan a gust en ‘Sálvame’ com va voler fer entendre. «Vesprades en ‘Sálvame’. A vore quines proves em posen hui!» publicava la periodista deixant caure una indirecta cap a la direcció del programa el mateix dia que va decidir deixar de concursar.

 

I no és per a menys, sense saber si amb altres participants ‘Sálvame’ es mostra igual de dur que amb Chelo García Cortés, la veritat és que la col·laboradora ha plorat més que mai com a conseqüència de les seues proves i preguntes. No és la primera volta que Chelo es convertix en la protagonista de les vesprades en ser el blanc d’algunes crítiques per part dels seus companys.

 

Chelo García Cortés, en el punt de mira una volta més

Sense anar més lluny, en la vesprada d’este dimecres 28 d’octubre, Chelo va tindre una gran discussió amb la seua amiga, María Patiño després de què presentara ‘Socialité’ com un repte de ‘Quiero dinero’. Cortés va assegurar no haver-se sentit abrigallada per Patiño al no rebre un missatge d’esta desitjant-li sort. María es va defensar al·ludint no entendre el malestar de la seua amiga, ja que li va enviar un missatge en les xarxes socials per a donar-li ànims.

 

L’enfrontament entre les dos va anar en augment quan Kiko Matamoros va ficar cullerada en l’assumpte entre elles. Matamoros va acusar Chelo de tindre un doble llenguatge i va insinuar que esta havia parlat malament de María Patiño i Gema López a la seua esquena. «Vas acabar fent al·lusió a la vida privada d’una d’estes dos senyores» va revelar el col·laborador.

 

Chelo va assegurar no recordar les seues paraules i Kiko Matamoros es va prestar a fer-se el poli per a demostrar que deia la veritat. El programa va posar una volta més a la periodista als peus dels cavalls traient a relluir velles baralles entre Chelo i María Patiño. Una situació incòmoda que torna a posar en dificultats a la periodista i provoca el seu disgust amb ‘Sálvame’ en sentir-se com a presa fàcil per a la resta dels seus companys.

 

Cada volta és més evident que hi ha diferències de tracte entre els col·laboradors del programa estrella de Telecinco. Mentres alguns es mostren intocables, a uns altres els toca lidiar amb vesprades molt dures que a voltes duren setmanes. Un tracte de favor que podria ser la punta que acabara amb la paciència de Chelo García Cortés quan per fi se sentia a gust en el programa però que torna a ser atacada per diferents fronts.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.