Uns lladres rebenten portes i roben en l’església de Benissa

 

Este matí de diumenge, 18 d’octubre, els sacerdots de l’església de la Puríssima Xiqueta en la localitat Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), s’han trobat amb l’església totalment desvalisada en vore com els lladres han trencat portes, raspalls buits, la sagristia totalment revolta i el sagrari forçat.

 

Segons explica el diari ‘Las Provincias’, els lladres han entrat a robar en l’església de Benissa esta matinada. Els presumptes autors dels fets han destrossat una de les portes que dóna accés a la coneguda com la ‘Catedral de la Marina‘ per a poder entrar al temple.

 

Dins del temple religiós, els lladres s’han dirigit fins a la sagristia a on han forçat la porta i han intentat obrir amb numeroses claus que han trobat en l’església

 

Un botí de 1.000 euros

A demés, el sacerdot ha manifestat al citat mitjà que han «regirat tots els calaixos i s’han emportat els diners de diferents sobres que teníem allí, com el de les medalles de la Confraria»..

 

D’altra banda, el sacerdot insistix que han rebentat també «les portes d’accés al cambril, al cor i la del replanell del museu de la Puríssima. Això sí, no han profanat el temple». El rector té clar que anaven per diners, «de fet, crec que s’han emportat entre 500 i 1.000 euros».

 

Respecte als autors d’este robatori, el sacerdot creu que «no són gent de Benissa, perquè no han intentat accedir al museu. Això sí, ha sigut obra de gent bastant professional».

 

A hores d’ara, els fets han sigut posats en mans de la Guàrdia Civil i des de l’església ja es plantegen dotar de major seguretat al temple per a evitar més robatoris.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.