Sanitat notifica 33 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dijous, 15 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 33 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 33 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 15 focus. A demés, cal destacar la situació del municipi d’Elx, capital de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que ha notificat 5 brots per coronavirus amb numerosos casos, tots d’origen social.

 

D’altra banda, la situació de la localitat de Guadassuar, en la comarca de la Ribera (València), és molt preocupant. Sanitat ha confirmat en l’últim informe que en esta localitat s’hi han detectat 33 casos, tots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alacant: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 8 casos. Origen social
  • Almassora: 5 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen laboral
  • Castelló de la Plana: 4 casos. Origen laboral
  • Chiva: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Elx: 6 casos. Origen social
  • Elx: 7 casos. Origen social
  • Guadassuar: 33 casos. Origen social
  • La Pobla Llarga: 5 casos. Origen social
  • Llocnou d’en Fenollet: 4 casos. Origen social
  • Llutxent: 5 casos. Origen social
  • Mislata: 3 casos. Origen àmbit educatiu
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 9 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Un ferit lleu i quatre desallotjats en l’incendi d’una discoteca abandonada a Benidorm

Un incendi en l’antiga discoteca Mansion de Benidorm ha deixat un ferit lleu i ha obligat a desallotjar quatre persones, amb un important desplegament de bombers i tall de trànsit en la zona.

El PP qüestiona el dosier sense firma sobre Pérez Llorca i acusa el PSPV de fer-ne un espectacle

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, rebutja el dosier anònim sobre Juanfran Pérez Llorca i critica José Muñoz per exhibir-lo com una burla. Defensa que els únics informes creïbles són els de la UCO i la UDEF, que, segons diu, afecten dirigents del PSOE.

Oltra reclama per a València una alcaldessa que l’estime i no un govern indolent

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l'alcaldia de València, defensa una candidatura àmplia que desborde les sigles i critica la gestió de María José Catalá. Assegura que no es farà un empadronament fals i resta importància al juí pendent, que qualifica de guerra bruta.

Aemet activa avís taronja per pluges intenses dijous a la vesprada

Aemet ha activat per a dijous a la vesprada l’avís taronja per pluges molt intenses a Castelló, València i el litoral nord d’Alacant, amb fins a 50 litres per hora i 160 en dotze hores. Este dimecres ja hi ha avís groc a l’interior d’Alacant i el sud de València per tempestes amb pedra i ratxes fortes de vent.

Avis d’Emergències pel desembassament de Contreras i l’augment del cabal del riu

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha anunciat el desembassament de la presa de Contreras i ha advertit de l’augment del cabal del riu als municipis situats aigües avall.

Capturat a Oriola un fugititu francés buscat per robatoris violents internacionals

La Policia Nacional ha detingut a Oriola un home francés de 29 anys reclamat per França per dos robatoris de joies a Bayeux valorats en 500.000 euros i vinculat a un grup delictiu internacional. El detingut podria afrontar fins a 15 anys de presó i una multa de 375.000 euros, pendent ara del procés d’extradició davant l’Audiència Nacional.

El PSPV mostra un dosier sobre Pérez Llorca i parla de sospites de corrupció

El PSPV ha mostrat en Les Corts un suposat dosier confidencial sobre Juanfran Pérez Llorca que, segons el partit, recull sospites de corrupció i possibles delictes del president i del seu entorn.

Oltra reclama anar més enllà dels decrets d’habitatge i regular els lloguers indefinits

Mónica Oltra considera que els decrets d’habitatge del Govern són només un inici i reclama canvis legals profunds, com lloguers indefinits i limitar la propietat en mans de grans fons.