El missatge menys oportú que ha rebut Mila Ximénez

Imatge d'arxiu de la periodista i Col·laboradora de Sálvame Mila Ximénez

Mila Ximénez ha rebut el suport de la seua companya María Patiño | LND

 

Este dijous María Patiño va rebre moltes crítiques en Twitter després de compartir un controvertit missatge dirigit a la seua amiga Mila Ximénez. «En la meua vida estaràs sempre @milaximenez», va escriure, provocant preocupació sobre l’estat de salut de la seua companya, que patix càncer de pulmó.

 

Unes paraules massa ambigües

Les paraules de la presentadora de ‘Socialité’ van generar una pluja de reaccions per part dels seus seguidors a causa de la seua ambigüitat. I és que molts internautes van pensar que alguna cosa greu havia passat. D’esta forma li ho van manifestar a Patiño a través d’alguns missatges que va estar rebent.

 

«Quina falta de tacte tens, filla, de veritat», «Però per favor, com se li ocorre dir una cosa tan críptica tenint en compte pel que està passant», o «estes paraules no són les adequades, pareixia que ja l’estagueres despedint. En comptes de donar ànim, la mates» van ser algunes crítiques que va rebre María Patiño per part dels usuaris de Twitter. Minuts després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ va compartir una fotografia en Instagram en la què apareixia posant al costat de Mila Ximénez, Belén Esteban, Chelo García Cortés i altres companyes del programa de Telecinco.

 

«Tornarem. Somiem per tindre esperança, però si deixes de somiar és a dir adéu al destí», va escriure Patiño. Unes paraules que en cap moment nomenen a Ximénez però que cobren tot el sentit a causa de la batalla que té l’exdona del tennista Manolo Santana contra el càncer.

 

María Patiño fotografiada a la sortida de l'gimnàs on té cura la seva esvelta figura

María Patiño ha estat criticada en xarxes socials pel seu enigmàtic missatge cap a Mila Ximénez | LND

 

La reacció de Maria Patiño en conéixer a la malaltia de la seua amiga Mila

El dia que Mila Ximénez va anunciar que patix una malaltia, María Patiño va entrar en directe al programa vespertí de Mediaset amb la cara plena de llàgrimes. La periodista gallega va voler donar un missatge d’ànim a Mila. «Intuïa que passava alguna cosa i no vaig tindre el coratge d’afrontar-ho amb tu», començava dient trencada de dolor.

 

Però Patiño també va enviar un missatge d’optimisme i fortalesa. «Això és un xicotet obstacle, però ho tinc claríssim: després d’això hi haurà alguna cosa positiva. Jo ho sé, però no ho puc demostrar. Prompte estaré amb tu per a donar-te un abraç. Eixirem d’açò lluitant».

 

No obstant això, María Patiño sentia que no havia fet les coses bé. «Intuïa que passava alguna cosa», reconeixia. «No he estat a l’altura de les circumstàncies perquè en el moment que li diguera: Mila, què et passa …? Sentia por que passara alguna cosa».

Últimes notícies

Riba-roja defensa que va alertar el 112 del desbordament del Pozalet a les 12.50 hores

L’alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga, ha explicat al jutjat que el consistori va alertar el 112 a les 12.50 hores del 29 d’octubre que el Pozalet començava a inundar-se i, poc després, del risc de desbordament del barranc del Poyo.

Un gran concert simultani de 1.600 jóvens músics donarà la benvinguda al curs escolar

Un total de 1.600 músics de 70 bandes juvenils oferiran este diumenge a migdia un concert simultani a València, Castelló, Alacant i Elx per a celebrar l’inici del curs escolar i reivindicar la Música obligatòria en l’ESO.

València acollirà la preparació del Mundial de ciclisme en pista de Shangai

La selecció espanyola de ciclisme en pista es concentrarà a València del 28 de setembre al 3 d’octubre per preparar el Mundial de Shangai, que se celebrarà del 14 al 18 d’octubre, amb onze ciclistes convocats.

Empreses aeroespacials valencianes provaran els seus drons amb l’Exèrcit de Terra

Espai Aero CV, la UPV i el Regimiento de Caballería Lusitania han llançat una iniciativa pionera perquè empreses aeroespacials valencianes provin i validen les seues tecnologies amb personal militar en exercicis reals.

Mora Echo, la delfina rescatada de Canadà que vivia a l’Oceanogràfic

L’Oceanogràfic de València ha informat de la mort d’Echo, una delfina rescatada de Marineland (Canadà) en agost, mentre continua la investigació per aclarir-ne les causes.

Investiguen una agressió racista a un jove d’origen àrab a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil investiga una agressió a un jove d’origen àrab durant les festes de Tavernes de la Valldigna, gravada en vídeo i difosa en xarxes. L’Ajuntament condemna els fets i parla d’un cas aïllat que no reflectix la convivència al municipi.

Cámara València descarta falta de combustible a Espanya però alerta pels preus

El president de Cámara València, José Vicente Morata, assegura que no hi ha indicis de desabastiment de carburant a Espanya, tot i que adverteix que els alts preus de l’energia mantindran elevada la inflació en els pròxims mesos.

Javier Aguirre aterra a València i es posa de seguida al capdavant del Valencia CF

Javier Aguirre ha viatjat de Mèxic a València i ha anat directe de Manises a la ciutat esportiva del Valencia CF per a conéixer la plantilla, que dirigirà fins al final de temporada.