21.9 C
València
Dimecres, 29 octubre, 2025

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot organitza una recollida solidària per als animals abandonats

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB), en la comarca de l’Horta Nord (València), necessita material per a poder continuar atenent als animals abandonats als que cuida. Per això, els voluntaris de la SPAB insten en la solidaritat dels ciutadans per a que participen en una recollida solidària que ha organitzat per a dissabte que ve 11 de juliol.

 

La recollida compta amb la col·laboració Consum cooperativa i se celebrarà en el supermercat que esta cadena té en el carrer del General Prim, entre les 10 i les 14 hores en horari de matí i entre les 16 i les 21 hores en horari de vesprada. Arena per a gats, pinso i llaunes de menjar humit tant per a gats com per a gossos i productes de neteja com ara lleixiu, guants o detergent són els articles i productes que la SPAB necessita amb més urgència per a l’atenció dels animals que es troben en estat d’abandó a l’espera de trobar una casa d’acollida.

 

Els ciutadans que vullguen col·laborar amb la SPAB poden fer-ho fàcilment quan, en completar la seua cistella de la compra en el supermercat, compren algun article o producte dels que necessita la SPAB per a després de passar per caixa i donar-li-lo als voluntaris que estaran en la porta de la botiga fent la recollida solidària.

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB) té un correu electrònic de contacte que és protectoraburjassot@gmail.com i un telèfon d’atenció: 655 685 859.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc este dijous en el litoral nord d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l'avís groc per pluges intenses de fins a 30 l/m² en una hora en el litoral nord d'Alacant i el sud de València. L'alerta regix de 00.00 a 17.00 amb probabilitat moderada-alta.

Ruixats dispersos i temperatures en ascens en la Comunitat Valenciana en el primer aniversari de la dana

Cel nuvolós o molt nuvolós amb ruixats dispersos a l'interior e aïllats en el litoral i temperatures a l'alça, amb mínimes que pujaran més en el sud. El dijous s'esperen tempestes puntuals en el litoral que remetran a la vesprada

Avamet xifra entre 204 i 640 l/m² les pluges del dia de la DANA en la Comunitat Valenciana

El mapa de Avamet situa el màxim a Turís amb 640 l/m² i més de 600 a Chiva. Van superar 500 l/m² Real, Buñol i Macastre, amb una distribució molt irregular.

Vivenda defén noves agendes urbanes davant un canvi climàtic ‘que mata’

La ministra de Vivenda ha subratllat que el canvi climàtic exigix reorientar l'ordenació urbana i abandonar el negacionismo. El Govern ha defés la seua resposta a la DANA amb reallotjaments, fons, convenis i suport tècnic.

Aagesen reivindica el treball del Govern davant la dana en el primer aniversari

La vicepresidenta tercera ha assegurat que, al costat del dolor per la dana, hi ha 'moltíssima faena' del Govern i ha reclamat 'veritat' al PP. L'oposició ha qüestionat la gestió, les ajudes i les obres pendents.

Mazón admet fallades el dia de la DANA i crida a reflexionar davant el desemparament

En el primer aniversari de la DANA que va deixar 229 morts, Mazón ha admés que va haver-hi coses que degueren funcionar millor i ha demanat reflexió. El Consell ha declarat el 29 d'octubre dia de record i dol oficial.

El PP acusa a Sánchez d’usar a les víctimes de la DANA per a no parlar de corrupció

El PP ha retret a Pedro Sánchez que haja usat l'aniversari de la DANA per a evitar respondre en la sessió de control. El Govern ha defés que va prevaldre el respecte a les víctimes i el seu compromís amb la reconstrucció.

Els reis i Sánchez saludaran als familiars en el funeral d’Estat per la dana

El funeral d'Estat per les 237 víctimes se celebra esta vesprada a València, amb discursos de familiars i del rei Felip VI. Els reis i Sánchez saludaran als afins en una sala adjacent després de la salutació a les autoritats