Jorge Javier esclafix en directe per la mala actitud de Maite Galdeano amb el seu fill

Ejemplo de shortcode con estilo
Jorge Javier Vázquez es va mostrar molt dur amb Maite Galdeano | Telecinco Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun estan convivint per primera volta junts, per estrany que sone. Mare i fill s’estan coneixent i no precisament per a bé. La concursant navarresa va tindre una forta discussió amb el seu fill, que va propiciar que ell […]
Maite Galdeano i Cristian a 'La Casa Forta'

Jorge Javier Vázquez es va mostrar molt dur amb Maite Galdeano | Telecinco

Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun estan convivint per primera volta junts, per estrany que sone. Mare i fill s’estan coneixent i no precisament per a bé. La concursant navarresa va tindre una forta discussió amb el seu fill, que va propiciar que ell vullguera abandonar ‘La casa fuerte’. Maite li va amollar en directe a Cristian que no li desitjava a cap dona «el que ella tenia en casa».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A Jorge Javier Vázquez li van impactar molt les paraules de la mare al seu fill Cristian, que es van guanyar fins i tot una severa reprimenda del presentador, que es va sorprendre amb l’absència d’afecte de Galdeano. Després de vore el vídeo junts, la participant de seguida es va justificar pel que li havia dit al seu primogènit.

 

«Quan vam entrar en calor, ell té la seua manera de vore les coses, i jo tinc la meua. Soc molt tossuda, i ho he de reconéixer. I en això que dic que no el desitge per a cap dona és perquè Cristian és molt afectuós, però no té molt clar el concepte d’estimar. I jo soc una dona a qui li agradaria que l’estimaren. Per tant, no ho entenc. I en un calfó… Però que els dos però ens estimem moltíssim», es defenia la navarresa.

 

El germà de Sofia Suescun no va poder contenir les llàgrimes a la gala de dijous passat

Cristian Suescun plora després del discurs de Jorge | Telecinco

Jorge Javier decidia en eixe moment intervindre i aconsellar Galdeano sobre com ser mare: «T’has oblidat d’una cosa important. Crec que veus a un xic amb el qui no tens molta diferència d’edat, i que eres una dona moderna. Però t’has oblidat d’una cosa importantíssima, que eres sa mare», li va dir el conductor del reality.

 

Maite Galdeano va insistir que ella estima molt al seu fill, però Jorge li explicava que havia de mostrar més els seus sentiments. «Tu saps que jo t’estime molt, no? Has de ser més afectuosa amb ell. És el teu fill. Has d’ajudar-lo, protegir-lo, donar-li afecte … Estàs contínuament demanant». El discurs va tocar la fibra sensible a la pamplonesa que va decidir abraçar Cristian, qui es va afonar sense poder aguantar-se les llàgrimes.

 

El periodista li va fer vore a Maite el punt de vista del seu fill. «Eres una dona especial, i per a Cristian també tindre una mare com tu… El fas passar per glopades molt amargues. Has de ser més comprensiva. Estàs descarregant en ell una responsabilitat que tu hauries d’acceptar, que és que no eres una dona fàcil», va afegir.

 

La promesa de Maite Galdeano

Les paraules de Jorge Javier Vázquez van calar en Maite. L’exconcursant de Gran Hermano va reconéixer haver sigut «massa dura» amb el seu xiquet i va prometre ser més afectuosa amb els seus dos fills.

 

«Soc megadura amb l’educació dels meus fills. Però d’ara en avant, intentaré donar més afecte a Cristian, perquè sempre he intentat ajudar-lo però sí que em falta expressar-li-ho. És molt bonico això dels abraços i les besades. Hauré de canviar, Jorge, perquè els estime moltíssim. He sigut una mare lluitadora, i és el que hi ha. Gràcies a tu, seré més afectuosa», prometia la mare de Cristian Suescun.

 

Jorge Javier li va transmetre en tot moment la seua opinió amb gran fraternitat. Al final de la gala, el presentador de Telecinco li va confessar a la pamplonesa que confia en ella. «Tens un gran cor, només has de posar-lo a una marxa més ràpida», li va dir. Des de plató, Sofia Suescun va explicar a l’audiència la gran diferència entre la seua relació amb Maite i la que té Cristian: a causa de la separació dels seus pares.

 

«Des d’eixe moment (el divorci) sa mare i jo ens n’anem a viure a un pis de dones maltractades i mon pare es queda amb el meu germà per decisió d’un jutge. Des d’ahí, es crea un vincle afectiu amb ma mare que el meu germà no l’arriba a tindre mai. Per això no han conviscut, i no s’han arribat a conéixer», va sentenciar la nóvia de Kiko Jiménez.

Últimes notícies

Creu Roja obri un alberg provisional a Gandia per als desallotjats per la DANA Adam

Creu Roja ha habilitat 40 places en un alberg provisional al Centre Esportiu Raval de Gandia per a veïns desallotjats prop del barranc de Beniopa i atén també persones evacuades fins a l’àrea de servici de La Safor per les fortes pluges de la DANA Adam.

Més de 100.000 alumnes es queden sense classe per les pluges a la Comunitat Valenciana

El temporal de pluges intenses ha provocat la suspensió de les classes per a més de 102.000 alumnes, sobretot a la província de València, i el tancament total o parcial de nombrosos centres educatius.

Orden de confinament al litoral sud de València i nord d’Alacant per les pluges extremes

La Generalitat està preparant una ordre de confinament pels municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant més afectats per les pluges torrencials, que ja han deixat més de 650 l/m2 i nombrosos rescats.

Rescats per les fortes pluges a Piles, Miramar i Oliva i reforç amb helicòpters

Els bombers han rescatat veïns durant la nit a Piles, Miramar i Oliva per les inundacions, i reforcen el dispositiu amb mitjans aeris. La UME es desplaça també a Oliva després d’activar-se la situació 2 del pla d’inundacions a la Safor.

Pluges torrencials a Oliva obliguen a rescats amb helicòpter

Les pluges torrencials a la Safor, amb més de 500 litres per metre quadrat, han obligat a activar rescats amb helicòpter a Oliva i han elevat el risc en rius i barrancs. Emergències demana no desplaçar-se i buscar zones altes davant el perill d’inundacions.

Quinze carreteres tancades per la pluja en cinc províncies, amb diversos talls a Alacant i Oliva

La DGT ha mantingut tallades 15 carreteres secundàries per les fortes pluges en les províncies d’Alacant, València, Còrdova, Sevilla i Toledo, amb diversos talls a la Marina Alta i un a Oliva.

La UME es desplega a Oliva per les inundacions extremes causades per la dana Adam

Unitats de la UME han eixit de la base de Bétera per reforçar els serveis d’emergències davant les greus inundacions a Oliva i la Safor, amb registres de pluja històrics que superen els 600 litres per metre quadrat.

Pluges històriques a la Safor i la Marina Alta amb més de 600 l/m²

El temporal de pluges intenses al litoral sud de la província de València i el nord d'Alacant ha deixat més de 600 l/m² en 24 hores en municipis de la Safor i la Marina Alta, amb registres rècord a Pego i Forna.