18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Detinguda per robar en un comerç de València

Un vehicle de la Policia Nacional

La policia ha detingut a la dona gràcies a la col·laboració ciutadana | Cedida

 

Este diumenge, els agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 36 anys com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència, després d’entrar en un establiment del centre de la ciutat i intentar furtar aliments. Pel que pareix, un home que l’esperava fora li ha causat lesions a l’empleat quan l’ha descobert.

 

Els fets han ocorregut sobre les 16.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a la plaça de l’ajuntament de València, a on un home tenia retinguda a una dona que acabava de cometre un robatori en un establiment comercial pròxim.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on un xic es trobava en companyia d’una dona i han descobert que moments abans l’individu es trobava en sa casa i va començar a sentir rebombori en un establiment comercial. D’esta forma va baixar a vore què passava, observant com una dona i un home forcejaven amb un dels empleats, per això es va arrimar a ajudar-lo.

 

L’actuació dels lladres

Per un altre costat, els agents han descobert que l’empleat de l’establiment havia observat a una dona que tractava de furtar dos caixes de gambes i altres productes, per este motiu es va arrimar per a recriminar-li la seua actitud i recuperar els objectes, moment en el què esta va començar a forcejar.

 

En eixe moment, un home que es trobava fora del comerç esperant a la dona, ha agafat al treballador des de l’esquena pel coll tirant d’ell cap arrere amb violència i llançant-lo a terra, per a fugir els dos per diferents direccions. En el transcurs del forcejament, a la sospitosa li han caigut els productes que pretenia furtar.

 

El dependent ha eixit corrent darrere de l’home, al que ha perdut de vista ràpidament, i el ciutadà que ha intentat ajudar-lo ha eixit darrere de la dona, a la que ha conseguit retindre fins a l’arribada de la policia.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Actualment, continuen les investigacions per al total esclariment dels fets. Mentres, l’arrestada, amb alguns antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Igualtat ha confirmat com a violència masclista l’assassinat d’una dona de 37 anys a Alacant

Igualtat ha confirmat l'assassinat masclista d'una dona de 37 anys a Alacant, presumptament a les mans de la seua parella. El cas eleva a 35 les víctimes en 2025 i suma 1.330 des de 2003; hi ha dos detinguts.

Mompó defén que la successió de Mazón la decidix el PP i no Vox

Mompó ha reiterat que el PP marcarà els temps i el nom del relleu de Mazón en la Generalitat. Ha admés que la investidura requerirà suports, però no dona per fet que depenguen de Vox.

Catalá demana respecte i prudència i evita pronunciar-se sobre el relleu de Mazón

María José Catalá ha anomenat a la prudència i ha evitat confirmar si serà candidata per a rellevar a Carlos Mazón. Ha promés una resolució àgil i continuïtat en la gestió.

Mazón presidix a Alacant el primer ple del Consell després de la seua dimissió

El president en funcions ha acudit a la Ciutat de la Llum per a encapçalar la primera sessió del Consell després de la seua renúncia. Es preveu formalitzar l'eixida del vicepresident segon Gan Pampols i la portaveu Susana Camarero informarà a les 13.00.

L’associació de víctimes de la DANA veu la comissió com a avanç i reclama presó per a Mazón

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals de la Dana 29-O ha considerat la comissió del Congrés un pas avant però insuficient i ha demanat responsabilitats penals per a Carlos Mazón. Denúncia dolenta gestió i reivindica la independència de les famílies.

Catalunya, Astúries i Aragó, a la cua del IACF 2025 i amb deures de reforma fiscal

El IACF 2025 assenyala que Catalunya ocupa l'últim lloc (4,54) i que al costat d'Astúries i Aragó necessita ajustos per a guanyar competitivitat i atraure inversió.

Detinguda a Alfafar per empadronar de manera il·legal a nou estrangers amb contractes falsos

Una dona de 46 anys ha sigut detinguda a Alfafar per empadronar a nou estrangers en una vivenda on no residien a canvi d'uns 250 euros. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.

Mazón dirigix a Alacant el primer ple del Consell després de la seua dimissió

El president en funcions ha acudit a Ciutat de la Llum per a encapçalar el primer ple després de la seua renúncia. El Consell preveu formalitzar l'eixida de Gan Pampols i Camarero informarà a les 13.00.