19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detingut per robar en diferents cotxes aparcats en la via pública en València

Un dels vehicles que ha aparegut amb els vidres trencats a Segur.

Imatge d’arxiu | Facebook

 

Agents pertanyents a la 5a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 19 anys acusat de robar dins de diferents cotxes estacionats en la via pública, segons ha informat este cos policial en un comunicat. L’incident s’ha registrat esta nit quan, sobre les 22.45 hores, agents van ser alertats de què un xic tractava de forçar cotxes aparcats en el carrer del Doctor Olóriz.

 

Els agents van acudir al lloc indicat i es van entrevistar amb un testimoni que els va explicar que havia vist com s’havia produït el presumpte robatori, l’aspecte del lladre i cap a on s’havia dirigit després. De la mateixa manera, el testimoni els va manifestar que el xic s’havia emportat una bossa xicoteta del maleter d’un dels cotxes que havia conseguit obrir.

 

Els policies van comprovar l’estat en el que es trobava el cotxe forçat i van observar que el maleter estava obert i buit. Posteriorment, van intentar trobar al presumpte autor dels fets i van donar amb ell en els voltants de la zona gràcies a la col·laboració d’un parell de veïns que el van assenyalar.

 

El presumpte lladre portava la bossa descrita pel testimoni i, pel que pareix, es trobava baix els efectes d’alguna substància psicotròpica. Els agents el van detindre i el van traslladar a un centre de salut per a determinar quines classes de substàncies havia ingerit i per a, finalment, traslladar-lo a dependències policials. Per part seua, la policia també es va posar en contacte amb el titular del cotxe i se’l va informar de l’ocorregut i dels tràmits a seguir.

Últimes notícies

Foulquier se sotmet este dijous a una cirurgia artroscópica en el genoll esquerre

El lateral del València serà intervingut per artroscòpia en el genoll esquerre per a resoldre les seues molèsties. Romandrà 24 hores ingressat i no hi ha termini de baixa oficial.

Sindicats exigixen un calendari seriós per a negociar les condicions del professorat

STEPV, CSIF, CCOO i UGT titllen de 'una broma' el pla de la Conselleria i demanen una reunió urgent; no descarten noves vagues. Educació defén que obrirà una taula al març.

Intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió causa retards en Rodalia i mitjana distància

Un intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió ha provocat retards d'uns 20 minutos en la C2 en els dos sentits i afecta també a trens de mitjana i llarga distància. Renfe i Adif treballen per a restablir la normalitat.

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.