Bárbara Rey no participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de 'Supervivientes'

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | CUATRO

 

Quan queden pocs dies per a què comence una nova edició de ‘Supervivientes’, Telecinco encara no ha donat a conéixer la llista definitiva dels concursants. I és que tot i que en diferents programes de la cadena s’han anat desvelant diversos noms de famosos que sí que viatjaran a Hondures, encara queden alguns noms per confirmar.

 

Una de les possibles protagonistes que sonava amb molta força per a participar en el concurs de supervivència de Telecinco era Bárbara Rey, però sembla que, finalment, la vedette ha decidit rebutjar la proposta i ella mateixa ho ha explicat a través de les seues xarxes socials.

 

Segons publica la revista ‘Semana’, Bárbara Rey ha utilitzat les ‘stories’ del seu Instagram per a informar als seus seguidors que no anirà, tot i que no ha especificat els motius de la seua decisió: «Jo anava a anar a ‘Supervivientes’, però ja no vaig».

 

Bárbara Rey diu «no» a ‘Supervivientes’

D’aquesta manera, els fans de Bárbara Rey es tornaran a quedar amb les ganes de veure a la vedette concursant a l’illa, com ja els va passar en l’edició de l’any 2018, quan la productora també ho va intentar sense èxit. I és que a la vedette no li va convéncer l’oferta de mig milió d’euros que li va oferir la productora, i la va rebutjar. Així, els seguidors del programa hauran d’esperar, com a mínim, a una altra edició del concurs per a veure-la saltar des de l’helicòpter.

 

Una altra inesperada baixa

Un altre cas similar al de Bárbara Rey ha sigut el de la guanyadora de la cinquena edició de ‘Gran Hermano’, Fresita. El seu nom també va sonar amb molta força per a participar a ‘Supervivientes 2019’, però ella mateixa va anunciar, a través de les seues xarxes socials, que no viatjaria a l’illa, i culpava d’aquesta decisió de la productora a Isabel Pantoja.

 

Fresita va utilitzar Instagram per a informar als seus seguidors que tot i haver negociat amb Telecinco i Bulldog TV la seua participació en el ‘reality’, finalment no participaria en la nova edició de ‘Supervivientes’: «Sí, el meu perfil estava en negociacions, però finalment ha caigut per altres perfils nous i d’última hora».

 

A més, l’exguanyadora de ‘Gran Hermano’ va afegir un comentari fent referència a Isabel Pantoja, a qui responsabilitza de la seua no participació: «Va per vosaltres ‘realities’… No per tindre més cache eres més important… Tots som éssers humans… Jo cap avant. #SiYoFueraCantanteHaríaConciertos».

 

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seva no participació

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seua no participació | INSTAGRAM

 

La llista dels concursants confirmats:

Els quatre presentadors de 'Supervivientes 2019'

Els quatre presentadors de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

A més del fitxatge estrella d’Isabel Pantoja per a aquesta nova edició, Telecinco també ha confirmat la participació a ‘Supervivientes 2019’ dels següents famosos: Colate Vallejo, exparella de Paulina Rubio; Omar Montes; els presentadors Carlos Lozano i Mónica Hoyos; el concursant d»Hermano Mayor’ Dakota; el youtuber Oto Vans; i la periodista Chelo García Cortés.

Últimes notícies

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.