13.9 C
València
Divendres, 25 abril, 2025

El representant d’Adrián Rodríguez assegura que l’han vetat a Telecinco

Adrián Rodríguez anuncia que abandona el programa

Adrián Rodríguez en el moment en què anunciava que abandonava el programa | Telecinco

 

Després de passar per durs moments a Hondures, Adrián Rodríguez va decidir abandonar ‘Supervivientes 2018’. L’actor, que es preveia que seria un dels concursants més forts de l’edició, va llençar la tovallola poques setmanes després de començar el programa. «Estava molt bé, però el cap em va fallar totalment. I després d’una setmana sense menjar i sense dormir, em vaig enfonsar», va explicar.

 

Una vegada va tornar a Espanya, Rodríguez va anar al plató per explicar tot el que havia passat i els motius que l’havien portat a prendre aquella decisió. Tot i això, l’actor va confessar que estava penedit del que havia fet: «Per descomptat que estic penedit. Per les conseqüències i perquè he tirat per la borda aquesta oportunitat que m’han donat»

 

No obstant això, des d’aleshores no ha tornat a eixir per televisió i no ha assistit a cap dels programes que s’han fet, a diferència de les altres dues concursant que han tornat d’Hondures: Saray Montoya, que va ser expulsada per la direcció del programa per agredir físicament a una companya, i Maria Lapiedra, que va abandonar perquè trobava a faltar les seues filles.

Últimes notícies

Pobres i migrants acomiaden el Papa Francisco amb roses blanques

Unes 40 persones, incloent pobres, presos i migrants, acompanyaran el fèretre del Papa Francisco en el seu enterrament a la Basílica de Santa Maria Maggiore, en un gest de proximitat del Pontífex amb els més necessitats.

Incendi al CIE de Sapadors: dos agents ferits per inhalació de fum

Un incendi al Centre d'Internament d'Estrangers de Sapadors de València ha deixat dos policies assistits per inhalació de fum, amb tots els interns units al pati del recinte. La Policia Científica investiga l'origen del foc, que ha estat ràpidament controlat pels bombers.

La 35a Mostra Proava: Un Viatge Gastronòmic amb Entrades Agotades per al Dissabte

La 35a edició de la Mostra Proava a València ha començat com un èxit, amb entrades esgotades per al dissabte i una mostra de vins i productes locals que promouen la cultura gastronòmica de la Comunitat Valenciana.

El Consell impulsa el potencial del mercat americà i l’escolta activa als sectors durant el viatge a Estats Units

La consellera Marián Cano destaca la importància del viatge a Estats Units per reforçar les relacions comercials amb empreses valencianes en el mercat americà. Inclou assistència a la fira Covering d'Orlando i reunions clau a Nova York i Miami.

El cardenal Müller espera un canvi de rumb en la nova Papal amb l’islam i el col·lectiu LGTBI

El cardenal Gerhard Ludwig Müller expressa el seu desig de veure canvis en les polítiques del nou Papa, especialment respecte a l'islam i la comunitat LGTBI, després de la mort del Papa Francisco.

MSC Cruceros celebra 20 anys a València amb noves ofertes i ampliacions d’itineraris

MSC Cruceros compleix 20 anys operant des de València, amb plans per ampliar itineraris i millorar serveis per a passatgers.

La Generalitat adjudica les obres del Battery Campus a la UTE Vies i Construccions-CHM per 30,8 milions d’euros

La Generalitat Valenciana ha proposat adjudicar les obres del nou Battery Campus a la UTE Vies i Construccions-CHM, amb un pressupost de 30,8 milions. El centre formarà professionals per al clúster de bateries de Sagunt, amb la seva posada en marxa prevista per al 2026.

L’Ajuntament de València reallotja quatre famílies a Castellar per defectes estructurals en l’edifici

Després de detectar defectes en els baixos d'un edifici antic a Castellar-l'Oliveral, quatre famílies han estat reallotjades per l'Ajuntament de València. Els bombers han pres mesures preventives davant del risc estructural, amb informes que obliguen els propietaris a reparar danys admesos.