Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica

Melanie Olivares

Melanie Olivares llança un missatge desesperat per la seua mala situació econòmica | Telecinco/Mediaset

 

Melani Olivares ha assistit al programa ‘Sábado Deluxe’ per a respondre una a una les preguntes dels col·laboradors, després de passar un any des que va confessar que tenia problemes de diners: «Tinc els millors amics del món que treballen, tenen diners i m’han pogut ajudar. Yolanda Ramos,  Carmen Machi,  Willy Toledo… Em mataran, però gràcies a ells he pogut tirar», confessava enfront de Jorge Javier Vázquez.

El presentador ha continuat tirant del fil per a descobrir si la seua situació havia canviat o continuava igual: «ja la cosa ha anat millor», comentava Melani, «estic començant a respirar, la cosa s’està començant a moure molt, però estem en una situació fotuda«.

«Quan veus que el telèfon no sona el porte regular, sobretot perquè tinc tres fills i he de mantindre’ls, però és veritat que ara la situació és molt diferent», ha explicat Olivares.

És cert que ara Melani es troba de gira en el teatre i acaba de rodar una pel·lícula, no obstant això, els problemes econòmics de l’actriu continuen sent presents: «A mi m’ha fet por la situació econòmica durant un temps, ara acabe de rodar una peli que em deuen encara un dineret, la meitat…«, explica Melani qui ha concretat que la situació «està en mans dels meus advocats». «El que em sembla al·lucinant és que, si no tens diners per a fer una pel·lícula, perquè no la faces», recriminava l’actriu.

Una professió laboralment intermitent que ha obligat l’actriu a buscar altres maneres de guanyar-se la vida: «També estic fent publicitat a través d’Instagram, i és una cosa que també gaudisc«.

No obstant això, l’actriu ha confessat que s’ha sentit enganyada durant l’últim rodatge que va realitzar durant un mes sencer a República Dominicana: «Ara com ara el tema està en mans dels meus advocats«.

Mentrestant, l’actriu ha destacat que el fet que el telèfon no sone no sols afecta la teua butxaca, sinó que «també la teua autoestima va lligat a això, al fet que si no tens treball, és perquè eres ara pitjor actriu?«. 

Jorge Javier s’ha sentit molt identificat amb aqueix sentiment, atés que fa poc, concretament el passat 13 de gener, va anar sens dubte el mes més fluix en els teatres i va estar marcat per la Covid-19: «no hi ha cap actor en el món, que jo conega, que no haja tingut moments de baixada«.

Respecte al tema del teatre, l’actriu ha llançat una forta crítica a les incongruències dels aforaments: «A Canàries estem amb una funció a un 33% d’aforament, i a vegades se suspenen bitles encara perquè amb aqueix aforament no els val la pena«.

Amb el pas dels anys, Melani se sent més valorada en una altra mena de registres, perquè fins al moment només havien comptat amb ella per a fer papers de mare «a l’ús», i tenia ganes de donar un canvi. «Però és veritat que el fet que jo siga més major m’està donant un altre tipus de personatges i un altre tipus de directors amb els quals no havia treballat mai«, agraïa l’actriu catalana.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.