Quin és el millor lloc per a veure la final de la Copa del Rei a València? 

Demà a les 22 hores, Valencia i Betis disputaren la final de la Copa del Rei en l’estadi de la Cartuja, a Sevilla. Els aficionats del club taronja poden viure tota l’emoció prèvia al costat de milers de valencianistes en la Fan Zone Oficial del Valencia CF a València, situada al costat del Camp de Mestalla. Des de les 17.00 hores viu un dia de pur valencianisme amb el segell ADN VCF en el pàrquing exterior de l’estadi (zona nord).

Concretament el club valencià ha habilitat una “fan zone”, on projectarà el partit en 70 metres de pantalles, l’entrada de les quals serà gratuïta.

La festa arrancarà a les 17 hores (el partit és les 22 hores) i en la programació hi haurà també música en directe, foodtrucks, sortejos i més sorpreses.

La Fan Zone Oficial del Valencia CF comptarà, a més, amb un set de la televisió autonòmica valenciana, À Punt, des d’on realitzarà un programa especial amb motiu de la Final i comptarà amb la col·laboració de la Fundació Esportiva Municipal, la missió de la qual és fomentar, afavorir i dinamitzar l’esport a la ciutat de València.
El club, contínua amb els seus plans malgrat les traves de Mediaset, propietària dels drets televisius del partit.

Últimes notícies

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.

Rebaixa de l’IRPF i ajudes a empreses familiars en la nova llei d’Acompanyament 2026

El Consell ha aprovat la llei d’Acompanyament als pressupostos de 2026, que inclou una rebaixa de l’IRPF autonòmic i canvis fiscals per a facilitar el relleu generacional en les empreses familiars.

Brancou Badio s’acosta a eixir del València Basket rumb al Panathinaikos

Brancou Badio té molt avançat el seu traspàs del València Basket al Panathinaikos, que estaria disposat a pagar la clàusula de rescissió. El club taronja també podria perdre altres peces com Jean Montero, Sergio De Larrea, Jaime Pradilla o Kam Taylor.

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.