5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez destrossa a Marta Riesco i vaticina el seu acomiadament

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez és conegut per no callar-se i dir sempre el que pensa, i això és el que va fer ahir en el seu programa dirigint-se a Marta Riesco. El fet que la reportera de ‘El programa de Ana Rosa’ assegure que ha parlat amb Rocío Carrasco (a pesar que ella i Luis Pliego el neguen) ha enfadat al presentador, que no hi ha dubtat a dir el que pensa sobre ella.

Em sembla que, si en un moment em va fer gràcia, ara em sembla perillosa. Mai voldria tindre-la en una redacció treballant. M’estic assabentant de coses, certificades, que no m’agraden en absolut… com esmente, com les històries que conta no s’ajusten a la realitat…” comença a dir Jorge Javier.

No m’agradaria tindre-la treballant en un equip perquè embruta l’ambient i els seus companys la detesten. Des de fa temps ha deixat de ser periodista i s’ha convertit en una més”, afig el presentador, que, a més, diu el que pensa respecte a la seua relació amb Antonio David Flores.

“No em fa gens de pena. En ‘el penes’ ha trobat la forma de la seua sabata. Són iguals, que després no ens vinga de víctima. Crec que els dos es retroalimenten. I si no, on no arriba un, arriba l’altre.

Jorge acaba llançant-li un missatge: “Això és una percepció meua. Aprofita en aquest convent perquè et queda poc”, deia, vaticinant el final del seu pas per Mediaset. “Quan aparega la teua cap, (referint-se a Ana Rosa Quintana) perquè aquestes històries tant de merda no les accepta en el seu programa“, afegia Jorge Javier Vázquez.

Després de fer-te una foto amb mi, arribes a un lloc i en veu alta i amb un to jocós dius que estàs pensant denunciar-me per assetjament“, explica el presentador, molt enfadat amb Riesco.

L’altra persona amb la qual estaves parlant t’ho va haver de llevar del cap, no comencem a jugar amb aquests temes, la gent amb la qual t’ajuntes t’ho tolera, però aquests termes amb mi no. No et poses a contestar idioteses i imbecil·litats i tu ja saps com és el nan dictador quan es cabreja“, continuava Vázquez mirant a camera.

A mi termes d’assetjament no, potser amb el qual et fiques al llit sí, però amb mi no”, sentenciava el conductor de ‘Sálvame’. “No permetré que m’esguite ni una miqueta tot el quitrà que t’envolta. Tinc molt clar el que faria amb tu perquè gent com tu és la que es carrega les empreses. Els presentadors de Mediaset ens cuidem entre nosaltres“, deia, insinuant que si fora per ell demanaria el seu acomiadament.

“Trilera” i “cenutria”… Jorge Javier carrega contra Marta Riesco

Jorge Javier crida “cenutria” a Marta Riesco i assegura que s’està apuntant al carro de Rocío Flores i Antonio David per a “catalogar a Rocío Carrasco de boja”, però “són uns trilers els tres”. “És una mestra de l’art de la post veritat i la fake new perquè agafa una notícia amb pòsits de veritat i sembra un dubte i aqueix és el seu propòsit. Entenc aquests ardits per a un personatge, però no per a una periodista”.
Jorge Javier, contra Marta per insinuar que “li assetja“.

Les mentides de Marta Riesco

Marta Riesco presumeix de no haver mentit mai i s’escuda en això a l’hora de defensar la seua veritat. Però Jorge Javier ha volgut llegir un fil de Twitter en el qual es recorden algunes de les seues mentides. Entre elles es troben: ‘tinc 32 anys’, ‘hi ha més de 500 cartells’, ‘portem tres mesos’, ‘estaven separats’ (Olga i Antonio David), i ‘jo no pertany a aquest món’.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.