19.6 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Quasi 700 anys de presó per enganyar 98 menors per a mantindre sexe

L’Audiència Provincial de Madrid ha condemnat a José Ángel S. R. a 686 anys de presó i 19 dies de presó com a autor responsable de set delictes continuats d’abusos sexuals a menors de 16 anys amb penetració anal o bucal, cinc delictes d’abusos sexuals a menors de 16 anys i 98 delictes de captació i utilització de menor amb finalitats pornogràfics.

L’acusat contactava amb els menors a través de xarxes socials o WhatsApp per a mantindre relacions sexuals de diferent naturalesa a canvi de diners i regals.

- Advertisement -Telegram València Diari

A més, l’Audiència li atribueix 74 delictes de difusió de material pornogràfic a menors d’edat, 25 delictes d’exhibicionisme, 13 de delictes de corrupció de menors de 16 anys i un delicte de tinença de pornografia infantil.

La Sala li absol, no obstant això, de 59 delictes de ciberassetjament, tres delictes d’abusos sexuals i de dos delictes de corrupció de menors.

La resolució considera provat que el condemnat, nascut el dia 5 de juny de 1991, sense antecedents penals, va cometre els fets durant el període comprés entre el 9 de novembre de 2015 i el 3 de setembre de 2018.

A través de xarxes socials com ara grups de WhatsApp, Instagram o altres, l’acusat contactava amb menors de 16 anys amb la intenció de mantindre comunicacions i intercanvis de naturalesa pornogràfica amb aquests.

En algunes ocasions l’acusat es feia passar per una xica menor d’edat anomenada Lorena, amb la qual els menors, en la creença que s’estaven comunicant amb una xica de la seua edat, acabaven mantenint converses cruament libidinoses que l’acusat impulsava per a produir excitació sexual.

En tal context, el detingut enviava al corresponent menor fotos i vídeos d’una xica menor d’edat nua i masturbant-se, i al seu torn sol·licitava i obtenia dels menors la remissió de fotos i de vídeos nus, centrades en els seus genitals, i en moltes ocasions masturbant-se.

En diversos d’aqueixos contactes, després de comprovar en el curs de les converses que el seu engany era reeixit, i amb el propòsit de mantindre una trobada sexual amb els menors, els proposava fer un trio amb L. i amb un suposat amic seu que no era sinó el propi J.A.

Resistència dels menors

Així, l’acusat, insistia als menors que quedaren directament amb aqueix amic per a mantindre relacions sexuals, i això com a condició per a poder quedar després amb la xica. Davant la freqüent resistència dels menors a mantindre relacions sexuals amb un xic com a condició per a estar amb L., l’acusat va arribar en alguns casos a oferir diners o regals als menors perquè accediren a això.

En el marc circumstancial descrit, J.A.S. va aconseguir que alguns menors accediren a mantindre trobades físiques amb ell, trobades en els quals va mantindre relacions sexuals amb aquests. Aquestes relacions sexuals van consistir en masturbacions mútues, fel·lacions i fins i tot en alguns casos l’acusat va penetrar analment amb el seu dit o amb el seu penis al corresponent menor.

Diners o regals

En alguna ocasió l’acusat es presentava en xarxes socials com un jove menor d’edat i aconseguia d’aquesta manera enganyar alguns menors de 16 anys amb què s’intercanviava missatges de text cruament sexuals i dirigits a provocar excitació libidinosa, així com arxius fotogràfics i de vídeo en els quals tant l’acusat com els menors exhibien els seus genitals i es masturbaven.

A través d’aquesta via l’acusat també els proposava quedar per a mantindre una trobada sexual, en alguns casos oferint-los diners o regals perquè realitzaren pràctiques sexuals amb ell. Així, J.A.S. va aconseguir el seu propòsit i en alguns casos va mantindre relacions sexuals amb menors contactats de la manera descrita.

En altres casos, per a aconseguir els mateixos fins de satisfacció sexual ja assenyalats amb menors de 16 anys, J.A.S. es presentava directament davant els menors com un home major d’edat i donava lloc a un intercanvi de missatges de text dirigits a l’excitació sexual que eren acompanyats amb fotos i vídeos en els quals tant l’acusat com els menors apareixien nus i masturbant-se. També en aquest àmbit l’acusat feia propostes al seu interlocutor per a concertar una trobada sexual, que en algunes ocasions es va materialitzar amb el mantenint de relacions sexuals amb el menor.

Últimes notícies

Putin assegura que la societat russa recolza la invasió d’Ucraïna i que Rússia és una barrera contra el nazisme

El president rus, Vladimir Putin, afirma que 'tot el país' recolza l'operació militar a Ucraïna i destaca el paper històric de Rússia en la defensa contra el nazisme durant la Segona Guerra Mundial.

Bernabé critica la incapacitat absoluta del Consell davant les emergències després de les queixes dels treballadors de l’112

La delegada del Govern a València, Pilar Bernabé, ha denunci­at la incapacitat del Consell en la gestió d'emergències, destacant les fallades del sistema 112 durant la dana del 29 d'octubre. Ha acusat el president Carlos Mazón de segrestar la Generalitat i d'acceptar polítiques negacionistes del canvi climàtic.

Les pluges acumulades aquest any hidrològic superen els 570 l/m2, amb un augment del 20%

Aquesta temporada s'ha registrat una mitjana de 570,2 l/m2 en precipitacions, el que suposa un increment notable respecte al període anterior. Les zones més afectades han estat la Regió de Múrcia i el Sistema Central, mentre que el sud-est peninsular ha vist una disminució en les quantitats d'aigua.

La Diòcesi d’Oriola-Alacant celebra l’elecció del papa Lleó XIV amb fe i esperança

La Diòcesi d'Oriola-Alacant mostra la seva alegria i compromís envers el nou papa Lleó XIV, considerant aquest moment com un estímul de fe per a tota la comunitat diocesana. El bisbe José Ignacio Munilla destaca la importància de l'oració i la comunió amb el nou pontífex en el seu servei a la humanitat.

Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

Un senderista de 69 anys ha estat rescatat per bombers a l'Alfàs del Pi després de patir una fractura de fèmur durant una caminada. Els equips de rescat van utilitzar un helicòpter per traslladar-lo a un centre hospitalari.

L’impacte de la tempesta de dijous: 1.432 rajos en la Comunitat Valenciana, majoria a la Serrania

La tempesta de dijous a la Comunitat Valenciana va deixar 1.432 rajos, amb la majoria a la Serrania. Destaquen 1.018 rajos a València, 360 a Castelló i 54 a Alacant.

Centenars de fidels i visitants es reuneixen a Santa María la Major per acomiadar el Papa Francesc

Més de 600 persones s'apropen a la Basílica de Santa María la Major a Roma per rendir homenatge al Papa Francesc, mentre el nou Papa Lleó XIV és escollit. Així mateix, les religioses i joves dels voltants reconeixen l'impacte de Francesc en les seues vides.

Cortocomenius Lança la XIX Edició: Fomentant el Talent Audiovisual Valencià

La XIX edició de Cortocomenius obre les inscripcions i busca potenciar els cineastes valencians a través d'esdeveniments, seccions diferenciades i un compromís amb la cultura audiovisual local.