26.3 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

13 morts 4.728 nous positius de coronavirus en la Comunitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.728 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 703 a Castelló (175.463 en total), 1.478 a Alacant (491.226 en total) i 2.547 a València (764.678 en total).

- Advertisement -Telegram València Diari

D’ells, 2.227 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 401 es registren en la de Castelló, 704 en la d’Alacant i 1.122 en la de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 769 persones ingressades amb COVID-19, 36 d’elles en l’UCI: 116 a la província de Castelló, 4 en UCI; 266 a la província d’Alacant, 13 d’elles en l’UCI; i 387 a la província de València, 19 en UCI.

S’han notificat 13 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 6 dones, d’entre 78 i 100 anys, i de 7 homes, de 79 a 95 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.391: 1.097 a la província de Castelló, 3.569 en la d’Alacant i 4.725 en la de València.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana