11.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Dos detinguts per tirar una dona per la finestra d’un segon pis a València

La Policia Nacional ha detingut a dos homes, de 42 i 34 anys, acusats d’intentar matar a una dona, presumptament, després de llançar-la un d’ells per la finestra d’un habitatge en la segona planta d’un edifici de la ciutat de València. La víctima té 51 anys i es troba ingressada en estat greu en un hospital, segons han informat fonts mèdiques.

Un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat també amb urgència per a assistir a la dona. Els sanitaris han estabilitzat a la víctima, que presentava greus lesions al cap, i l’han traslladada a l’Hospital La Fe.

Suposadament la dona agredida és la propietària de la casa, que estava ensenyant una habitació a dos homes de raça negra que havien mostrat interés a llogar-la. Després han arribat altres dos individus i un d’ells ha espentat a la dona quan ella ha començat a cridar al costat de la finestra, segons explica ‘Las Provincias’.

Mentre la víctima rebia atenció mèdica, els policies han començat a realitzar els primers esbrinaments per a esclarir els fets.

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir l’ocorregut i ha arrestat aquest mateix dijous a dos homes en relació al cas, que estan acusats, al principi, d’un delicte de temptativa d’homicidi, segons les mateixes fonts.

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha fet càrrec dels altres dos individus implicats, que han fugit abans que arribaren les primeres patrulles policials.

Segons han explicat els agents a ‘Las Provincias’, un dels individus que ha entrat a la seua casa ha esgrimit un ganivet i un altre portava una pistola. La Policia investiga si els homes detinguts i els altres dos que han aconseguit escapar estan implicats en un assumpte de drogues.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.