21.6 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Es dona a la fugida després d’atropellar a una dona en el Port de Sagunt

Un home ha atropellat aquest diumenge 5 de juny a les 7 del matí a una operària d’una empresa de neteja, mentre feia les seues tasques assignades en una zona on, habitualment es reuneixen els joves per a fer botelló.

La treballadora, d’uns seixanta anys, ha sigut envestida pel cotxe, que, ha fugit sense socórrer a la víctima o adonar-se del seu estat.

Testimonis del fet asseguren que la dona portava l’uniforme de l’empresa publica Societat Anònima de Gestió, i se l’identificava pel color taronja recognoscible d’aquest.

La dona ha hagut de ser traslladada a un hospital de València, on, contínua ingressada i se li operarà de les lesions que ha patit en una cama. Mentre el presumpte autor dels fets, un home de 30 anys resident a Sagunt, ja ha sigut identificat i detingut per la policia.

Últimes notícies

Feijóo no va intervindre en la dimissió de Mazón, però ja tenia decidit que no seria candidat

Feijóo no va intervindre en la renúncia de Carlos Mazón i ja tenia decidit que no seria candidat. El PP busca un relleu amb suport de Vox i nega apostar per Catalá.

La Policia Nacional ha rescatat a un ancià semiinconsciente en l’incendi de la seua vivenda a Sagunt

Un veí de 89 anys ha sigut rescatat semiinconsciente i amb dificultat per a respirar després de l'incendi del seu pis en el Port de Sagunt. L'edifici, de sis plantes, ha sigut desallotjat de manera preventiva i l'home ha sigut traslladat a l'hospital.

Mazón formalitza en Les Corts la seua renúncia a la Presidència de la Generalitat

El president en funcions ha registrat la seua renúncia a les 15.24 hores, després d'anunciar-la al matí, i ha activat el procés d'investidura en Les Corts.

Abascal revela que Mazón li va avisar per telèfon i refreda moviments de Vox en la Generalitat

Vox ha decidit no moure fitxa després de la dimissió de Carlos Mazón fins que el PP definisca el seu full de ruta. Abascal ha contat que Mazón li va cridar abans de comparéixer.

Vilaplana sosté que Mazón no va saber el que passava ni va mostrar pressa el 29-O

Maribel Vilaplana ha declarat que, durant el menjar del 29-O, Mazón va atendre missatges i algunes crides però no li va semblar urgit ni conscient de la gravetat. Oferirà la seua matrícula per a acreditar l'horari d'eixida de l'aparcament.

Mazón dimitix després d’assumir errors en la dana i seguirà en funcions fins al seu relleu

Carlos Mazón ha anunciat la seua marxa un any després de la dana amb 229 morts després de demanar perdó per la seua gestió. Romandrà en funcions fins que Les Corts trien relleu.

Mazón formalitza en Les Corts la seua renúncia com president de la Generalitat

Carlos Mazón ha presentat a les 15.24 la seua renúncia com president de la Generalitat en el registre de Les Corts, després d'anunciar-la al matí. En un escrit escarit a la presidenta del Parlament, va citar l'Estatut i la Llei del Govern Valencià.

Vilaplana declara que Mazón no va saber el que ocorria ni va mostrar pressa el 29-O

La periodista que va menjar amb el president durant quasi quatre hores ha declarat que no va percebre urgència ni va sentir referències a la DANA. El seu testimoniatge, de més de quatre hores i mitja, detalla anomenades, horaris i la seua percepció d'eixa vesprada.