Anuncios

Un cap mata al seu empleat per prendre café fora de l’horari permés


Embolicar-la en el treball o cometre un error imperdonable pot portar a una multa i/o a un acomiadament. No obstant això, hi ha vegades en les quals pot arribar a costar-te la vida. És el que li va ocórrer a un empleat al Brasil dilluns passat 6 de juny. Marcelo Camilo, el nom de la víctima, va morir a les mans del seu cap després de rebre dos punyalades en el pit després de discutir per prendre un café fora de l’horari permés.

Segons diverses fonts, l’empleat va rebre un toc d’atenció per prendre’s un descans durant el seu horari de treball. El cap i el seu treballador van començar a discutir en una de les oficines, on no hi havia càmeres fins que l’empleat va ser apunyalat. Després de l’ocorregut, diferents persones van contar que els dos havien discutit en més d’una ocasió, però mai van arribar a ser tan violents.

Anuncios

El supervisor roman fugit

En les càmeres de seguretat si es veu com l’empleat ix de l’oficina amb les mans en el pit, molt feble. Mentre la resta dels empleats s’acosten a auxiliar-lo, el supervisor fuig.

El treballador de 36 anys va morir a l’hospital. Una de les dos punyalades en el pit li havia aconseguit el cor, segons ‘Semana’.

El supervisor ja s’havia enfrontat amb altres empleats anteriorment. De fet, havia sigut denunciat per alguns d’aquests problemes amb els treballadors. De moment, segueix fugit.

Després de l’ocorregut i la indignació pels motius de l’agressió, l’empresa en la qual treballaven el supervisor i l’empleat, es va posar a la disposició de les autoritats per a detindre al responsable del crim al més prompte possible.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios