Rafa Nadal i Mery Perelló esperen el seu primer fill

Rafa Nadal i Mery Perelló esperen el seu primer fill. La parella està gaudint d’unes merescudes vacances a bord del seu iot. Allí Mery s’ha deixat veure lluint en vestit de bany el seu incipient panxa. Després del recent triomf de Nadal en Roland Garros, la parella està molt feliç.

Molt s’ha rumorejat sobre la possibilitat que la parella formada per Rafael Nadal i Mery Perelló tinguera un fill des que es van casar l’octubre de 2019. El tenista sempre havia dit que els fills arribarien quan el tenis li ho permetera i no haguera ni d’entrenar, ni viatjar tant. Ara que ha decidit prendre’s un descans a causa de la seua lesió en el turmell, després de guanyar el seu 14é Roland Garros, s’havien tornat a disparar els rumors.

La revista ¡Hola! va mostrar en la seua portada i en pàgines interiors unes fotos de les vacances de la parella després del catorzé triomf de Rafa Nadal en Roland Garros en les quals es pot veure a Xisca Perelló lluint una reveladora silueta premamà en vestit de bany.


Fins fa uns dies es deixaven acompanyar per un grup d’amics als quals de ben segur ja li hauran comptat la notícia.

Una notícia, la de l’embaràs de Mery Perelló, que han portat amb total discreció. Tal vegada és perquè estaven esperant que passaren les primeres setmanes de gestació. La veritat és que de moment es desconeix de quant temps està la dona de Rafa Nadal, ni el sexe del bebé.

La lesió de turmell allunya a Rafael Nadal de les pistes

Rafa Nadal ha guanyat enguany de nou Roland Garros. Ha sigut la catorzena vegada. No obstant això, ha hagut de fer una aturada per a tractar la seua lesió al peu esquerre, la síndrome de Müller-Weiss. Ell mateix ha explicat que va poder jugar a París perquè els metges li van eliminar el dolor amb anestèsia, però la lesió no ha desaparegut.

Ara, el tenista ja ha decidit que no correrà «més riscos” i s’està sotmetent a un nou tractament en el seu turmell esquerre i mentre el compleix no tornarà a jugar.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.