Mastodon
26 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Una dona es ‘casa’ amb un ninot de drap i tenen un fill: ‘Estic molt enamorada’

Quan créiem que ja ho havíem vist tot en internet sempre hi ha una història que aconsegueix sorprendre’ns i això és el que ha ocorregut amb Merivone Rocha Mores, una xica brasilera de 37 anys, i el seu marit, un ninot de drap que li va fer la seua mare.

Una dona brasilera es queixava sovint a la seua mare que en els balls ningú la treia a la pista i es lamentava de la seua condició de soltera. La senyora, farta de les queixes, va cosir el ninot d’un home a grandària real i li ho va regalar a la seua filla.

Però Meirivone Rocha, lluny de prendre-s’ho com una broma, es va enamorar de Marcelo, que així es deia el ninot. Ara, als seus 37 anys, la dona s’ha ‘casat’ amb el ninot, en un enllaç al qual van acudir 250 convidats.

La jove ha explicat a diversos mitjans locals de comunicació el motiu pel qual va decidir casar-se amb aquest ninot de drap i és que en ser ballarina no tenia temps ni disponibilitat per a tindre parella, així que va decidir que el millor seria casar-se amb un ninot fet “a mida“.

@meirivonerocha Eu sou muito apaixonada pelo meu marido #mulhercasoucomboneco #viral ♬ Porque Eu Te Amo – ANAVITÓRIA

Va ser ella mateixa qui va demanar a la seua mare que creara aqueix ninot al qual va decidir cridar Marcelo. A més, com a parella va resultar ser perfecte, ja que també podia ballar amb ell; una cosa molt positiva per a la jove que és ballarina: “Volia una parella de ball perquè soc ballarina i no trobava a ningú que ballara amb mi“, va assegurar.

Vaig arribar a la meua mare i li vaig demanar que fera una ninot de drap per a ballar amb mi. Ella ho va fer i una amiga meua em va suggerir que li posara Marcelo, perquè així és Merivone i Marcelo“, va explicar.

La seua lluna de mel

La boda l’han celebrada en gran i la lluna de mel no anava a ser menys. I és que, com en qualsevol altra boda, Merivone i Marcelo també van gaudir del seu viatge de nóvios, en aquest cas a Rio de Janeiro.

Ara, ha sigut la jovençana qui ha compartit en les seues xarxes socials fotografies i vídeos tant de la boda com dels dies posteriors; aconseguint que la seua història es viralitze i que hi haja desenes de persones fent-li preguntes sobre aquest tema.

@meirivonerocha

amor meu eu te amo muito

♬ som original – Meirivone Rocha

El primer fill

Per si la boda no era ja prou sorprenent, Marcelo i Merivone han tingut un fill. Així és, la ballarina i el ninot de drap “han portat al món” a un altre ninot després de la seua lluna de mel.

Este, és un bebé de drap molt semblant al seu pare, Marcelo.

@meirivonerocha

♬ som original – Meirivone Rocha

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.