Mastodon
23 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla“, arranca el text:” Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa“.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. “És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt“, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ “està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor“, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut pel tiroteig d’Alfafar després d’entregar-se

Un jutjat ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar, que es va entregar a la Guàrdia Civil. La causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja per temptativa d'homicidi i tinença il·lícita d'armes.

Desmantellen una plantació de marihuana a Benimodo i arresten a dos sospitosos

La Guàrdia Civil va localitzar el cultiu per la forta olor que emanava d'un camp i es va confiscar de 42 plantes en floració. Un dels arrestats va amenaçar a un agent i l'altre va intentar fugir.

Troben nous fòssils de dinosaures herbívors del Juràsic Superior a Terol i València

Noves restes d'ornitòpodes a Terol i València revelen una diversitat inesperada en ecosistemes costaners del Juràsic Superior i confirmen a Oblitosaurus bunnueli.

El detingut pel tiroteig d’Alfafar ingressa a la presó provisional sense fiança

El Jutjat d'Instrucció 19 de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar. L'home es va entregar en la Comandància de la Guàrdia Civil i la causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja.

Dos bones notícies per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la importància de les ajudes que ha rebut l'AVL per part de diferents Governs

Tres detinguts per una xarxa que venia joies falses a cases de compravenda a Elx

Tres persones han sigut arrestades a Elx per integrar una xarxa que col·locava peces banyades en or com si anaren de 9 quirats en cases de compravenda. La intervenció policial va limitar el perjuí a 4.700 euros i la investigació seguix oberta per a localitzar a més implicats.

Baixen les opcions de ruixats a València i Castelló i les temperatures a penes varien

La jornada deixa un risc baix de ruixats en els litorals de València i Castelló al matí i a l'interior de Castelló a la vesprada. El vent serà fluix i tendirà a component este des del migdia, amb temperatures similars a les de dies anteriors.

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.