La Justícia embarga un pis a un membre de ‘La Manada’ i obliga a vendre-ho per a indemnitzar a la víctima

L’Audiència de Navarra ha embargat un pis a l’exmilitar i membre de ‘La Manada’ de Pamplona  Alfonso Jesús Cabezuelo i ho ha subhastat per a pagar una part de la indemnització a la víctima de violació grupal en els San Fermines de 2016. El pis va ser comprat en subhasta pel pare d’Alfonso Jesús i el va tornar a vendre per a indemnitzar a la jove.

El Tribunal Suprem va condemnar en 2019 als cinc membres de ‘la Manada’ a 15 anys de presó. A més de la pena de presó, l’Alt Tribunal va elevar a 100.000 euros la indemnització conjunta i solidària a la jove.

D’aquests diners, fins ara només s’havien pagat 3.865 euros i amb la venda d’aquest pis, quedarien 70.000 euros per abonar a la víctima. Aquesta indemnització es pot pagar a parts iguals, però si un dels implicats ho paga de colp, queden exonerats els altres.

Els cinc violadors s’havien declarat insolvents. Però en 2023, la defensa de la víctima va localitzar aquest pis d’Alfonso Jesús. Per aquest pis, ell cobrava una renda de 450 euros al mes. Quan la Justícia va tindre coneixement de la casa, sobre la qual pesava una hipoteca de quasi 70.000 euros, la va embargar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.