16 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

À Punt inicia nova etapa amb el magazín de Ximo Rovira, la tornada de ‘L’Alqueria Blanca’ i la campanya d’imatge ‘Som de casa’

À Punt enceta nova etapa amb la presentació aquest matí de la nova campanya promocional de la cadena que amb el lema “Som de casa” vol acostar la televisió pública a tots els espectadors que la busquen a l’hora d’informar-se i entretindre’s per la seua proximitat.

“Som de casa” és una campanya que començarà el Dia de la Comunitat Valenciana amb quatre cares molt reconegudes pel públic: Ximo Rovira, que torna a partir del 9 d’octubre amb el magazín del mateix nom cada vesprada; Marta Ventura, presentadora de l’Informatiu NTC MigdiaÒscar Tramoyeres, presentador del concurs d’Atrapa’m si pots Àlex Blanquer, presentadora de l’espai d’humor Tàp Zàping de les nits de dijous.

- Advertisement -Telegram València Diari

El director general d’À Punt, Alfred Costa ha destacat en la presentació que “amb aquesta campanya volem que tota la Comunitat Valenciana se senta reflectida en À Punt. El lema ‘Som de Casa’ vol traslladar a l’audiència que aquesta televisió forma part de la seua família per la confiança que transmet i la proximitat que projecta cada dia”.

‘Som de casa’, el nou magazín de les vesprades amb Ximo Rovira

La presentació ha servit per a la benvinguda formal a la televisió pública del conegut presentador Ximo Rovira, que estarà acompanyat per Gema Payà, fins ara col·laboradora del Tàp Zàping.

El magazín Som de Casa començarà el 9 d’octubre, el mateix dia que enceta la campanya promocional de la cadena.

‘Som de casa’ és un magazín, que estarà en À Punt a les 16:45 hores cada vesprada de dilluns a divendres fins a les 19:00 hores, que aposta per la proximitat des de diferents punts obrint portes a l’actualitat, però des d’un vessant valencià. El seu plató, presentat en societat aquest matí, representa unes portes de colors per les quals passaran moltes coses sorprenents, emotives, vivencials, entretingudes i, sobretot, de la gent d’ací, de casa.

Arturo Orrico, productor executiu del programa, ha explicat les línies generals del magazín, “un format que funciona amb molt d’èxit en la televisió gallega nomenat Quen anda aí? i que ha rebut el vistiplau de l’audiència d’aquesta televisió autonómica”.

La productora valenciana IllusionMediaTV coprodueix Som de casa amb l’experiència de Grupo Izen, una de les principals productores del panorama televisiu espanyol amb moltíssims programes d’èxit durant més de 25 anys en totes les cadenes.

Per al director general, Alfred Costa, amb aquest programa “hem recuperat un presentador veterà en la cadena, molt professional, com Ximo Rovira, que és de la casa i molt volgut per l’audiència, que dirigirà un format innovador per a fidelitzar els que ja ens veuen i per a convéncer els que encara no ens tenen en el seu menú de la vesprada”.

‘L’Alqueria Blanca’ torna els diumenges a partir del 15 d’octubre

La presentació també ha comptat amb les novetats de la nova temporada de L’Alqueria Blanca amb la presència del seu productor executiu, Ximo Pérez, i els actors Raquel RubianoRicardo Saiz i Nelo Gómez.

Després de la mort de Don Joaquim amb què va acabar la temporada, les espectadores i els espectadors es van quedar amb ganes de saber què passa amb la boda de Marta i Daniel, Fèlix i l’acomiadament de Núria, Xavi i la seua tornada al món de la pilota, i si hi haurà algun romanç amb Isabel la mestra.     

Nacho Ruipérez, director de L’Alqueria Blanca, ha afirmat que “només puc estar agraït per les contínues mostres d’afecte dels espectadors. Cada vegada que ens arriben els guions d’una nova temporada em dona una pujada d’eufòria important perquè ja em sent part d’aquesta família, fins al punt de no poder imaginar la vida sense Raquel, Tonet, Empar, Sento, Tio Pep, Dora… i tants altres personatges que ens fan riure i que ens commouen amb les seues històries”.

Aquesta nova temporada arriben personatges nous i també algunes sorpreses molt saboroses que s’aniran descobrint al llarg dels pròxims capítols.

“En el terreny personal, he tingut l’enorme privilegi d’homenatjar una de les meues pel·lícules preferides (el títol de la qual eludiré per a no fer spoiler). I, en el professional, he pogut repetir temporada compartint rodatge amb la majoria de l’equip que va rodar l’anterior, i això és molt edificant. En fi, es pot demanar més? Sí, que L’Alqueria ens acompanye durant molts anys més”, conclou el seu director.

Però a més, el pròxim diumenge 15 d’octubre la temporada que fa setze de L’Alqueria Blanca estrenarà una sintonia renovada amb la veu de Carme Juan i el músic Pep Gimeno, Botifarra.

Una cançó que ja podeu escoltar en el següent enllaç del canal YouTube d’À Punt (https://www.youtube.com/watch?v=Xhj8fMbfjAo).

Últimes notícies

Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

Un senderista de 69 anys ha estat rescatat per bombers a l'Alfàs del Pi després de patir una fractura de fèmur durant una caminada. Els equips de rescat van utilitzar un helicòpter per traslladar-lo a un centre hospitalari.

L’impacte de la tempesta de dijous: 1.432 rajos en la Comunitat Valenciana, majoria a la Serrania

La tempesta de dijous a la Comunitat Valenciana va deixar 1.432 rajos, amb la majoria a la Serrania. Destaquen 1.018 rajos a València, 360 a Castelló i 54 a Alacant.

Centenars de fidels i visitants es reuneixen a Santa María la Major per acomiadar el Papa Francesc

Més de 600 persones s'apropen a la Basílica de Santa María la Major a Roma per rendir homenatge al Papa Francesc, mentre el nou Papa Lleó XIV és escollit. Així mateix, les religioses i joves dels voltants reconeixen l'impacte de Francesc en les seues vides.

Cortocomenius Lança la XIX Edició: Fomentant el Talent Audiovisual Valencià

La XIX edició de Cortocomenius obre les inscripcions i busca potenciar els cineastes valencians a través d'esdeveniments, seccions diferenciades i un compromís amb la cultura audiovisual local.

L’Ajuntament de València encarrega 20 caixes de pètals de rosa per a la processó de la Mare de Déu dels Desemparats

Per a la pròxima processó de la Mare de Déu dels Desemparats, l'Ajuntament de València ha encarregat 20 caixes de pètals de rosa valenciana, que s'expediran de rosers tradicionals d'Albal, per a acompanyar l'acte. Aquest esdeveniment destacarà els valors de les tradicions locals i el treball dels floricultors.

El Pakistan rebutja les acusacions infundades d’atacs contra l’Índia

El Govern del Pakistan ha rebutjat fermament les acusacions d'atacs indiscrets contra l'Índia, qualificades de infundades i enganyoses. El Ministeri d'Exteriors ha alertat sobre les conseqüències d'aquestes declaracions, demanant moderació a l'Índia.

Un any de l’OPA de BBVA sobre Sabadell: el Govern haurà de decidir pròximament

L'oferta pública d'adquisició (OPA) de BBVA sobre Banc Sabadell compleix un any hui. La decisió del Govern és clau per a l'examen de l'operació, que pot tenir implicacions significatives per al sector bancari espanyol.

Ascens de Temperatures a la Comunitat Valenciana sense Alertes

La Comunitat Valenciana ha experimentat un dia sense alertes meteorològiques, amb cel ras i un augment de les temperatures màximes previstes, tot i que hi ha característiques que podrien provocar ruixats a zones internes durant la vesprada.