17.4 C
València
Diumenge, 25 maig, 2025

El Consell promociona per primera vegada els bous al carrer al seu estand de Fitur

La Federació de Penyes Taurines de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana ha aconseguit un fet que farà història en assegurar la col·laboració de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) i la Conselleria de Turisme de la Generalitat Valenciana per a la presentació dels bous al carrer a la Fira Internacional de Turisme (FITUR).

Terra de Festes’, serà presentat el pròxim dissabte 27 de gener a les 14:30 hores a la plaça central de la Genealitat Valenciana de la Fira.

- Advertisement -Telegram València Diari

La Federació destaca la importància i el compromís de la FVMP en este projecte, que cerca donar visibilitat a les tradicions més arrelades de la Comunitat Valenciana a nivell nacional.

El president de la Federació de Penyes Taurines de Bous al Carrer ha destacat la importància d’este projecte per a la promoció de les festes populars i les tradicions valencianes. La presentació a FITUR serà un aparador ideal per donar a conéixer les característiques úniques i la riquesa cultural de les celebracions taurines a la Comunitat Valenciana.

Amb la col·laboració de la FVMP i la Conselleria de Turisme, s’espera que “Terra de Festes” atraga l’atenció no només dels visitants locals, sinó també de turistes nacionals i internacionals interessats a conéixer i participar en les tradicions culturals de la regió.

Este esdeveniment oferirà una plataforma sòlida per a l’intercanvi cultural i l’enriquiment de la diversitat festiva a tota la regió.

Últimes notícies

El PSPV Aprova amb Més del 93% l’Executiva Liderada per Pilar Bernabé per a Recuperar València

El PSPV ratifica l'executiva encapçalada per Pilar Bernabé amb el 93,28% de vots, marcant l'inici del seu projecte per a recuperar el govern de València en 2027 com a alternativa al PP i Vox.

PSPV aprova l’executiva de Pilar Bernabé amb més del 93% de vots i es prepara per a les eleccions municipals de 2027

El PSPV ha ratificat amb el 93,28% de vots l'executiva liderada per Pilar Bernabé, qui serà la candidata a l'alcaldia de València per a 2027, destacant-se com la gran alternativa de l'esquerra enfront de PP i Vox.

El PSPV confirma a Pilar Bernabé com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027

El PSPV ratifica oficialment a Pilar Bernabé com a secretària general i candidata per a les eleccions municipals de València en 2027, amb un ampli suport en les votacions internes.

Pilar Bernabé proclamada oficialment secretària general del PSPV a València i candidata a l’alcaldia 2027

El PSPV ratifica a Pilar Bernabé com a secretària general a València i candidata a l'alcaldia per a 2027 amb ampli suport en vots.

Un home mor i dos resulten ferits després de xoc múltiple de motos a Santa Pola

Un accident de diverses motos en la carretera entre Elx i Santa Pola a Alacant ha deixat un mort i dos ferits, els qui van ser traslladats a l'Hospital General d'Elx.

Buñol i Rungis s’agermanen reforçant llaços culturals i comercials

El municipi valencià de Buñol i Rungis, França, amfitrió del major mercat de proveïments europeu, formalitzen el seu agermanament per a enfortir llaços culturals i comercials.

Feministes de València rebutgen la guerra i demanen desarmament global en el Dia per la Pau

El moviment feminista de València manifesta el seu rebuig als conflictes bèl·lics, assenyalant que les guerres són producte de valors patriarcals i demana la fi del suport a governs amb crims de guerra.

Unió Municipalista busca consolidar-se com a tercera força política en la Comunitat Valenciana per a 2027

Unió Municipalista aspira a presentar candidatures pròpies en el 75% dels municipis de la Comunitat Valenciana i convertir-se en la tercera força política en les eleccions de 2027.