El jutge ordena internament per a l’alumne que va agredir a una professora en un IES de Xirivella

Ejemplo de shortcode con estilo
A més, imposa un allunyament entre el menor i la professora agredida així com respecte del seu domicili i centre escolar

Un jutjat de Menors ha ordenat l’internament en règim semitancat per a l’estudiant que va agredir a una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella.

Segons han confirmat a Europa Press fonts del ministeri públic, el jutge ha acordat aquesta mesura d’internament que serà prorrogable fins a sis mesos. A més, imposa un allunyament entre el menor i la professora agredida així com respecte del seu domicili i centre escolar.

El jutjat ha adoptat aquestes mesures després de sol·licitar-les el fiscal de Menors encarregat del cas, que és qui instrueix el procediment, tal com contempla la llei.

Els fets van succeir dimarts, quan un estudiant –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència al centre– es va botar la tanca de l’IES Ramon Muntaner i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar a un amic.

La docent –que no coneixia el jove– li va instar a abandonar la classe i, com a resposta, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar demanar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir l’atacant.

Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

L’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i posat en llibertat després. Des del consistori de Xirivella van instar la Fiscalia de Menors a adoptar mesures i aquest mateix dijous el jutge va acordar l’internament de l’estudiant en règim semitancat després de reclamar-ho el fiscal del cas.

Últimes notícies

Tres detinguts per quatre robatoris en cases de la Foia de Bunyol

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, de nacionalitat espanyola, per presumptes robatoris en vivendes de la Foia de Bunyol. Els investigadors els atribuïxen quatre delictes de robatori amb força.

Un accident provoca nou quilòmetres de retenció a l’A-7 a Loriguilla

Un accident sense víctimes ha generat nou quilòmetres de retenció a l’A-7, a Loriguilla, en sentit Barcelona. Un altre sinistre ha afectat la V-31 a Sedaví.

Així farà l’oratge a la Comunitat Valenciana este dilluns i dimarts

Les temperatures es mantindran estables este dilluns, amb màximes lleugerament més altes dimarts. El cel estarà poc nuvolós, amb canvis al final de la jornada.

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos morts i tres ferits en un xoc amb tres vehicles a Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tramvia de la L4 recupera el servici després del descarrilament

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.