Obert el termini d’admissió dels cicles de Formació Professional fins al 29 de maig

Els cicles de Formació Professional del municipi ja han obert el procediment d’admissió fins al pròxim 29 de maig. Les persones interessades poden realitzar l’adscripció i matrícula a través de https://portal.edu.gva.es/telematricula/ i obtindre més informació mitjançant la secció del departament d’Educació de la pàgina web de l’Ajuntament de Sagunt.

Els cicles formatius de cada centre es poden consultar en la seua pàgina web: IES Jorge Juan, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjorgejuan; IES Camp de Morvedre, https://www.iescamp.es/; IES Eduardo Merello, https://portal.edu.gva.es/iesemerello/es/inicio/; IES Clot del Moro: https://mestreacasa.gva.es/web/4600773600; IES María Moliner, https://portal.edu.gva.es/iesmariamoliner/es/inici/; IES Secció Clot del Moro, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjaumesagunt.

Per a este pròxim curs la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha concedit tres nous cicles formatius a centres d’FP del municipi de Sagunt. En concret ha sigut autoritzada la seua implantació en l’actual Institut Jorge Juan, futur CIPFP, per al període escolar 2021-2022.

Els cicles nous oferits són els següents: Cicle formatiu Emergències Sanitàries

(Grau Mitjà amb 2.000 hores de la Família Professional: Sanitat) https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/ciclo-formativo-emergencias-sanitarias;  Cicle formatiu Condicionament físic (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Activitats Físiques i Esportives) https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/acondicionamiento-fisico i, finalment, el Cicle formatiu: Comerç internacional plurilingüe reforçat (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Comerç i Màrqueting)  https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/fracvc0hanwa/content/ciclo-formativo-comercio-internacional-loe-.

El regidor d’Educació de l’Ajuntament de Sagunt, José Manuel Tarazona, ha indicat sobre l’inici d’estos nous cicles formatius que «aquesta setmana és l’admissió en els nostres cicles d’FP. Per això, us recordem que si voleu més informació, teniu a l’abast, la pàgina de la nostra III Fira de la FP que continua oberta perquè pugueu informar-vos, així com també en els mateixos instituts».

D’altra banda, ha assenyalat que «també hem de dir que tindrem nous cicles formatius, en concret tres en l’IES Jorge Juan, que com sabreu serà un dels nostres futurs Centres Integrats de Formació Professional amb l’objectiu de cobrir necessitats laborals i productives de manera efectiva per al desenvolupament socioeconòmic de la nostra comarca, a més de respondre a les necessitats laborals en l’àmbit de la salut, l’esport, el comerç i la logística. Som una Ciutat Educadora». També ha agraït «tot l’esforç de la Conselleria d’Educació per la seua confiança amb Sagunt per a dinamitzar l’FP».

També hi ha habilitada més informació en la web de la III Fira de l’FP de Sagunt: https://firafpsagunt.es/, amb l’objectiu de contribuir a la informació i orientació de l’alumnat i les famílies dels cicles formatius d’FP i ensenyaments de règim especial que es realitzen a Sagunt.

Una altra eina de consulta és https://portal.edu.gva.es/fpvalenciana/ on s’informa què i on es pot estudiar i a quina professió es pot accedir posteriorment amb estos estudis amb moltes possibilitats d’ocupació futura.

D’altra banda, també es pot consultar en els següents enllaços la guia d’orientació educativa Què pots fer després de 4t d’ESO? adaptada al present curs acadèmic, i que té com a finalitat orientar l’alumnat en la presa de decisions sobre l’elecció dels seus futurs itineraris formatius acadèmics o professionals: https://www.sagunto.es/media/je5hoj5m/quadern-orientaci%C3%B3-que-pots-fer-despres-eso-2022.pdf i https://www.sagunto.es/va/ajuntament/arees-i-serveis/cultura-i-educacio/educacio/guies-didactiques/.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.