Necessites ajuda amb la teua declaració de la Renda?

 

L’Agència Tributària ha obert el termini per a la petició de cita prèvia per a la realització de la declaració de la Renda, mitjançant atenció telefònica amb un funcionari de l’organisme, la qual cosa permet als contribuents una nova via al marge de la telemàtica.

Des d’este dimarts 4 de maig tots els contribuents que així ho desitgen podran demanar esta cita prèvia perquè l’Agència Tributària es pose en contacte amb ells i fer la declaració per telèfon. Segons el pla ‘Le Cridem’ de l’organisme, esta cita prèvia es pot concertar en la pàgina web (mitjançant identificació amb DNI electrònic, Cl@ve, certificat digital o número de referència), en l’aplicació mòbil de l’Agència Tributària o en els telèfons 901121224, 915357326, 901223344 o 915530071 fins al 29 de juny i en horari de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.

L’Agència Tributària explica que les declaracions per telèfon comanaran el dijous 6 de maig i que, de cara a l’agilitació del procés, els contribuents han de tindre disponibles el número de referència, el DNI (i la seua data de validesa), la casella 505 de la declaració de la Renda de 2019 i haver verificat prèviament que es compleix amb els requisits necessaris per a usar este servei.

Per a poder usar-ho, és imprescindible no trobar-se en alguna d’estes situacions: rendes de treball superiors a 65.000 euros i de capital mobiliari superiors a 15.000 euros, arrendaments de dos o més immobles o en plataformes de lloguer turístic, activitats professionals o empresarials en estimació directa, transmissions de més de dos immobles o accions de més de dos emissors o transmissions de béns procedents de donacions o herències.

En cas de no voler optar per esta declaració telefònica, tindrà encara una alternativa més: la presentació de manera presencial en una oficina de l’Agència Tributària. Per a això, la petició de cita prèvia començarà el dijous 27 de maig en els telèfons 901223344 i 915530071, fins al dijous 29 de juny com a màxim. Les presentacions tindran lloc a partir del dimarts 2 de juny.

Per a tots estos casos, el termini màxim de presentació és el dimecres 30 de juny, últim dia per a poder entregar les declaracions. Les que tinguen un resultat a ingressar amb domiciliació acaben uns dies abans, el divendres 25 de juny.

Últimes notícies

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.