Necessites ajuda amb la teua declaració de la Renda?

 

L’Agència Tributària ha obert el termini per a la petició de cita prèvia per a la realització de la declaració de la Renda, mitjançant atenció telefònica amb un funcionari de l’organisme, la qual cosa permet als contribuents una nova via al marge de la telemàtica.

Des d’este dimarts 4 de maig tots els contribuents que així ho desitgen podran demanar esta cita prèvia perquè l’Agència Tributària es pose en contacte amb ells i fer la declaració per telèfon. Segons el pla ‘Le Cridem’ de l’organisme, esta cita prèvia es pot concertar en la pàgina web (mitjançant identificació amb DNI electrònic, Cl@ve, certificat digital o número de referència), en l’aplicació mòbil de l’Agència Tributària o en els telèfons 901121224, 915357326, 901223344 o 915530071 fins al 29 de juny i en horari de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.

L’Agència Tributària explica que les declaracions per telèfon comanaran el dijous 6 de maig i que, de cara a l’agilitació del procés, els contribuents han de tindre disponibles el número de referència, el DNI (i la seua data de validesa), la casella 505 de la declaració de la Renda de 2019 i haver verificat prèviament que es compleix amb els requisits necessaris per a usar este servei.

Per a poder usar-ho, és imprescindible no trobar-se en alguna d’estes situacions: rendes de treball superiors a 65.000 euros i de capital mobiliari superiors a 15.000 euros, arrendaments de dos o més immobles o en plataformes de lloguer turístic, activitats professionals o empresarials en estimació directa, transmissions de més de dos immobles o accions de més de dos emissors o transmissions de béns procedents de donacions o herències.

En cas de no voler optar per esta declaració telefònica, tindrà encara una alternativa més: la presentació de manera presencial en una oficina de l’Agència Tributària. Per a això, la petició de cita prèvia començarà el dijous 27 de maig en els telèfons 901223344 i 915530071, fins al dijous 29 de juny com a màxim. Les presentacions tindran lloc a partir del dimarts 2 de juny.

Per a tots estos casos, el termini màxim de presentació és el dimecres 30 de juny, últim dia per a poder entregar les declaracions. Les que tinguen un resultat a ingressar amb domiciliació acaben uns dies abans, el divendres 25 de juny.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.