Necessites ajuda amb la teua declaració de la Renda?

 

L’Agència Tributària ha obert el termini per a la petició de cita prèvia per a la realització de la declaració de la Renda, mitjançant atenció telefònica amb un funcionari de l’organisme, la qual cosa permet als contribuents una nova via al marge de la telemàtica.

Des d’este dimarts 4 de maig tots els contribuents que així ho desitgen podran demanar esta cita prèvia perquè l’Agència Tributària es pose en contacte amb ells i fer la declaració per telèfon. Segons el pla ‘Le Cridem’ de l’organisme, esta cita prèvia es pot concertar en la pàgina web (mitjançant identificació amb DNI electrònic, Cl@ve, certificat digital o número de referència), en l’aplicació mòbil de l’Agència Tributària o en els telèfons 901121224, 915357326, 901223344 o 915530071 fins al 29 de juny i en horari de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.

L’Agència Tributària explica que les declaracions per telèfon comanaran el dijous 6 de maig i que, de cara a l’agilitació del procés, els contribuents han de tindre disponibles el número de referència, el DNI (i la seua data de validesa), la casella 505 de la declaració de la Renda de 2019 i haver verificat prèviament que es compleix amb els requisits necessaris per a usar este servei.

Per a poder usar-ho, és imprescindible no trobar-se en alguna d’estes situacions: rendes de treball superiors a 65.000 euros i de capital mobiliari superiors a 15.000 euros, arrendaments de dos o més immobles o en plataformes de lloguer turístic, activitats professionals o empresarials en estimació directa, transmissions de més de dos immobles o accions de més de dos emissors o transmissions de béns procedents de donacions o herències.

En cas de no voler optar per esta declaració telefònica, tindrà encara una alternativa més: la presentació de manera presencial en una oficina de l’Agència Tributària. Per a això, la petició de cita prèvia començarà el dijous 27 de maig en els telèfons 901223344 i 915530071, fins al dijous 29 de juny com a màxim. Les presentacions tindran lloc a partir del dimarts 2 de juny.

Per a tots estos casos, el termini màxim de presentació és el dimecres 30 de juny, últim dia per a poder entregar les declaracions. Les que tinguen un resultat a ingressar amb domiciliació acaben uns dies abans, el divendres 25 de juny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.