Necessites ajuda amb la teua declaració de la Renda?

 

L’Agència Tributària ha obert el termini per a la petició de cita prèvia per a la realització de la declaració de la Renda, mitjançant atenció telefònica amb un funcionari de l’organisme, la qual cosa permet als contribuents una nova via al marge de la telemàtica.

Des d’este dimarts 4 de maig tots els contribuents que així ho desitgen podran demanar esta cita prèvia perquè l’Agència Tributària es pose en contacte amb ells i fer la declaració per telèfon. Segons el pla ‘Le Cridem’ de l’organisme, esta cita prèvia es pot concertar en la pàgina web (mitjançant identificació amb DNI electrònic, Cl@ve, certificat digital o número de referència), en l’aplicació mòbil de l’Agència Tributària o en els telèfons 901121224, 915357326, 901223344 o 915530071 fins al 29 de juny i en horari de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.

L’Agència Tributària explica que les declaracions per telèfon comanaran el dijous 6 de maig i que, de cara a l’agilitació del procés, els contribuents han de tindre disponibles el número de referència, el DNI (i la seua data de validesa), la casella 505 de la declaració de la Renda de 2019 i haver verificat prèviament que es compleix amb els requisits necessaris per a usar este servei.

Per a poder usar-ho, és imprescindible no trobar-se en alguna d’estes situacions: rendes de treball superiors a 65.000 euros i de capital mobiliari superiors a 15.000 euros, arrendaments de dos o més immobles o en plataformes de lloguer turístic, activitats professionals o empresarials en estimació directa, transmissions de més de dos immobles o accions de més de dos emissors o transmissions de béns procedents de donacions o herències.

En cas de no voler optar per esta declaració telefònica, tindrà encara una alternativa més: la presentació de manera presencial en una oficina de l’Agència Tributària. Per a això, la petició de cita prèvia començarà el dijous 27 de maig en els telèfons 901223344 i 915530071, fins al dijous 29 de juny com a màxim. Les presentacions tindran lloc a partir del dimarts 2 de juny.

Per a tots estos casos, el termini màxim de presentació és el dimecres 30 de juny, últim dia per a poder entregar les declaracions. Les que tinguen un resultat a ingressar amb domiciliació acaben uns dies abans, el divendres 25 de juny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.