Necessites ajuda amb la teua declaració de la Renda?

 

L’Agència Tributària ha obert el termini per a la petició de cita prèvia per a la realització de la declaració de la Renda, mitjançant atenció telefònica amb un funcionari de l’organisme, la qual cosa permet als contribuents una nova via al marge de la telemàtica.

Des d’este dimarts 4 de maig tots els contribuents que així ho desitgen podran demanar esta cita prèvia perquè l’Agència Tributària es pose en contacte amb ells i fer la declaració per telèfon. Segons el pla ‘Le Cridem’ de l’organisme, esta cita prèvia es pot concertar en la pàgina web (mitjançant identificació amb DNI electrònic, Cl@ve, certificat digital o número de referència), en l’aplicació mòbil de l’Agència Tributària o en els telèfons 901121224, 915357326, 901223344 o 915530071 fins al 29 de juny i en horari de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.

L’Agència Tributària explica que les declaracions per telèfon comanaran el dijous 6 de maig i que, de cara a l’agilitació del procés, els contribuents han de tindre disponibles el número de referència, el DNI (i la seua data de validesa), la casella 505 de la declaració de la Renda de 2019 i haver verificat prèviament que es compleix amb els requisits necessaris per a usar este servei.

Per a poder usar-ho, és imprescindible no trobar-se en alguna d’estes situacions: rendes de treball superiors a 65.000 euros i de capital mobiliari superiors a 15.000 euros, arrendaments de dos o més immobles o en plataformes de lloguer turístic, activitats professionals o empresarials en estimació directa, transmissions de més de dos immobles o accions de més de dos emissors o transmissions de béns procedents de donacions o herències.

En cas de no voler optar per esta declaració telefònica, tindrà encara una alternativa més: la presentació de manera presencial en una oficina de l’Agència Tributària. Per a això, la petició de cita prèvia començarà el dijous 27 de maig en els telèfons 901223344 i 915530071, fins al dijous 29 de juny com a màxim. Les presentacions tindran lloc a partir del dimarts 2 de juny.

Per a tots estos casos, el termini màxim de presentació és el dimecres 30 de juny, últim dia per a poder entregar les declaracions. Les que tinguen un resultat a ingressar amb domiciliació acaben uns dies abans, el divendres 25 de juny.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.

Dos detinguts a València per donar d’alta en ETT a estrangers irregulars amb identitats prestades

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens a la província de València per presumpta falsedat documental i delictes contra els drets dels treballadors. Usaven identitats alienes per a inscriure en ETT a migrants irregulars a canvi de 200 euros descomptats de la nòmina

Dituro demana valentia per a canviar la dinàmica després de deu jornades sense guanyar

El porter de l'Elx va reclamar ser valents i anar pels partits per a tallar una ratxa de deu jornades sense guanyar. Va recolzar a Eder Sarabia i va demanar solidesa arrere.

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.