13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

L’app valenciana que adapta els bars i restaurants a la «nova normalitat»

Terrassa en Cullera, en la Ribera (València)

Esta app adapta l’hostaleria a la «nova normalitat» | Visit Cullera

 

Els bars i restaurants han pujat la persiana després de més de 60 dies tancats per l”estat d’alarma‘ decretat per a frenar el coronavirus, però encara han d’enfrontar-se a un altre obstacle: la desconfiança i el distanciament social.

 

Per a ajudar al país amb més bars del món a superar esta «nova realitat», la startup valenciana ‘Pick and Pay’ ha creat una aplicació mòbil que digitalitza la interacció amb els clients i reduïx el contacte entre els professionals de la restauració i els comensals amb l’objectiu de proporcionar les màximes garanties sanitàries.

 

La nova plataforma mòbil permet al client consultar la carta digital, enviar la comanda a cuina i fer el pagament. D’esta manera es reduïx el risc de contagi de la COVID-19, augmenta la higiene i els restaurants milloren eficiència, expliquen des de la companyia en un comunicat.

 

‘Pick and Pay’ ha desenvolupat també un panell d’analítiques que permet als professionals del sector de la restauració mesurar variables valuoses, analitzar la informació i millorar els processos de l’empresa.

 

  

Amb això, a demés de contribuir a complir amb les recomanacions del Govern i permetre l’obertura dels establiments al públic, busca impulsar l’eficiència a llarg termini en millorar la productivitat i reduir els costos del restaurant.

 

 

«Nou client autosuficient»

Segons els creadors de la startup, «no només s’ha de satisfer al teu client, si no al client del teu client, per això hem creat una plataforma que equilibra la usabilitat per a l’usuari i la funcionalitat per al restaurant».

 

El procés consta de tres senzills passos: primer, el client escaneja el codi QR situat en la taula o un altre element pròxim; automàticament s’obri la carta virtual, a on descobrix els plats i fa la comanda; i finalment, una volta feta la comanda, es dirigix a un pagament segur.

 

Gràcies al seu sistema, «el client és autosuficient per a fer la seua mateixa comanda i pagar, reduint considerablement el temps d’espera en el servici. Això es traduïx en una experiència més ràpida i efectiva, mentres que per al restaurant suposa una major capacitat de servicis i reducció dels costos fixos», destaquen des de la companyia.

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.