L’app valenciana que adapta els bars i restaurants a la «nova normalitat»

Terrassa en Cullera, en la Ribera (València)

Esta app adapta l’hostaleria a la «nova normalitat» | Visit Cullera

 

Els bars i restaurants han pujat la persiana després de més de 60 dies tancats per l”estat d’alarma‘ decretat per a frenar el coronavirus, però encara han d’enfrontar-se a un altre obstacle: la desconfiança i el distanciament social.

 

Per a ajudar al país amb més bars del món a superar esta «nova realitat», la startup valenciana ‘Pick and Pay’ ha creat una aplicació mòbil que digitalitza la interacció amb els clients i reduïx el contacte entre els professionals de la restauració i els comensals amb l’objectiu de proporcionar les màximes garanties sanitàries.

 

La nova plataforma mòbil permet al client consultar la carta digital, enviar la comanda a cuina i fer el pagament. D’esta manera es reduïx el risc de contagi de la COVID-19, augmenta la higiene i els restaurants milloren eficiència, expliquen des de la companyia en un comunicat.

 

‘Pick and Pay’ ha desenvolupat també un panell d’analítiques que permet als professionals del sector de la restauració mesurar variables valuoses, analitzar la informació i millorar els processos de l’empresa.

 

  

Amb això, a demés de contribuir a complir amb les recomanacions del Govern i permetre l’obertura dels establiments al públic, busca impulsar l’eficiència a llarg termini en millorar la productivitat i reduir els costos del restaurant.

 

 

«Nou client autosuficient»

Segons els creadors de la startup, «no només s’ha de satisfer al teu client, si no al client del teu client, per això hem creat una plataforma que equilibra la usabilitat per a l’usuari i la funcionalitat per al restaurant».

 

El procés consta de tres senzills passos: primer, el client escaneja el codi QR situat en la taula o un altre element pròxim; automàticament s’obri la carta virtual, a on descobrix els plats i fa la comanda; i finalment, una volta feta la comanda, es dirigix a un pagament segur.

 

Gràcies al seu sistema, «el client és autosuficient per a fer la seua mateixa comanda i pagar, reduint considerablement el temps d’espera en el servici. Això es traduïx en una experiència més ràpida i efectiva, mentres que per al restaurant suposa una major capacitat de servicis i reducció dels costos fixos», destaquen des de la companyia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.