L’app valenciana que adapta els bars i restaurants a la «nova normalitat»

Terrassa en Cullera, en la Ribera (València)

Esta app adapta l’hostaleria a la «nova normalitat» | Visit Cullera

 

Els bars i restaurants han pujat la persiana després de més de 60 dies tancats per l”estat d’alarma‘ decretat per a frenar el coronavirus, però encara han d’enfrontar-se a un altre obstacle: la desconfiança i el distanciament social.

 

Per a ajudar al país amb més bars del món a superar esta «nova realitat», la startup valenciana ‘Pick and Pay’ ha creat una aplicació mòbil que digitalitza la interacció amb els clients i reduïx el contacte entre els professionals de la restauració i els comensals amb l’objectiu de proporcionar les màximes garanties sanitàries.

 

La nova plataforma mòbil permet al client consultar la carta digital, enviar la comanda a cuina i fer el pagament. D’esta manera es reduïx el risc de contagi de la COVID-19, augmenta la higiene i els restaurants milloren eficiència, expliquen des de la companyia en un comunicat.

 

‘Pick and Pay’ ha desenvolupat també un panell d’analítiques que permet als professionals del sector de la restauració mesurar variables valuoses, analitzar la informació i millorar els processos de l’empresa.

 

  

Amb això, a demés de contribuir a complir amb les recomanacions del Govern i permetre l’obertura dels establiments al públic, busca impulsar l’eficiència a llarg termini en millorar la productivitat i reduir els costos del restaurant.

 

 

«Nou client autosuficient»

Segons els creadors de la startup, «no només s’ha de satisfer al teu client, si no al client del teu client, per això hem creat una plataforma que equilibra la usabilitat per a l’usuari i la funcionalitat per al restaurant».

 

El procés consta de tres senzills passos: primer, el client escaneja el codi QR situat en la taula o un altre element pròxim; automàticament s’obri la carta virtual, a on descobrix els plats i fa la comanda; i finalment, una volta feta la comanda, es dirigix a un pagament segur.

 

Gràcies al seu sistema, «el client és autosuficient per a fer la seua mateixa comanda i pagar, reduint considerablement el temps d’espera en el servici. Això es traduïx en una experiència més ràpida i efectiva, mentres que per al restaurant suposa una major capacitat de servicis i reducció dels costos fixos», destaquen des de la companyia.

Últimes notícies

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.