L’app valenciana que adapta els bars i restaurants a la «nova normalitat»

Terrassa en Cullera, en la Ribera (València)

Esta app adapta l’hostaleria a la «nova normalitat» | Visit Cullera

 

Els bars i restaurants han pujat la persiana després de més de 60 dies tancats per l”estat d’alarma‘ decretat per a frenar el coronavirus, però encara han d’enfrontar-se a un altre obstacle: la desconfiança i el distanciament social.

 

Per a ajudar al país amb més bars del món a superar esta «nova realitat», la startup valenciana ‘Pick and Pay’ ha creat una aplicació mòbil que digitalitza la interacció amb els clients i reduïx el contacte entre els professionals de la restauració i els comensals amb l’objectiu de proporcionar les màximes garanties sanitàries.

 

La nova plataforma mòbil permet al client consultar la carta digital, enviar la comanda a cuina i fer el pagament. D’esta manera es reduïx el risc de contagi de la COVID-19, augmenta la higiene i els restaurants milloren eficiència, expliquen des de la companyia en un comunicat.

 

‘Pick and Pay’ ha desenvolupat també un panell d’analítiques que permet als professionals del sector de la restauració mesurar variables valuoses, analitzar la informació i millorar els processos de l’empresa.

 

  

Amb això, a demés de contribuir a complir amb les recomanacions del Govern i permetre l’obertura dels establiments al públic, busca impulsar l’eficiència a llarg termini en millorar la productivitat i reduir els costos del restaurant.

 

 

«Nou client autosuficient»

Segons els creadors de la startup, «no només s’ha de satisfer al teu client, si no al client del teu client, per això hem creat una plataforma que equilibra la usabilitat per a l’usuari i la funcionalitat per al restaurant».

 

El procés consta de tres senzills passos: primer, el client escaneja el codi QR situat en la taula o un altre element pròxim; automàticament s’obri la carta virtual, a on descobrix els plats i fa la comanda; i finalment, una volta feta la comanda, es dirigix a un pagament segur.

 

Gràcies al seu sistema, «el client és autosuficient per a fer la seua mateixa comanda i pagar, reduint considerablement el temps d’espera en el servici. Això es traduïx en una experiència més ràpida i efectiva, mentres que per al restaurant suposa una major capacitat de servicis i reducció dels costos fixos», destaquen des de la companyia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.