L’app valenciana que adapta els bars i restaurants a la «nova normalitat»

Terrassa en Cullera, en la Ribera (València)

Esta app adapta l’hostaleria a la «nova normalitat» | Visit Cullera

 

Els bars i restaurants han pujat la persiana després de més de 60 dies tancats per l»estat d’alarma‘ decretat per a frenar el coronavirus, però encara han d’enfrontar-se a un altre obstacle: la desconfiança i el distanciament social.

 

Per a ajudar al país amb més bars del món a superar esta «nova realitat», la startup valenciana ‘Pick and Pay’ ha creat una aplicació mòbil que digitalitza la interacció amb els clients i reduïx el contacte entre els professionals de la restauració i els comensals amb l’objectiu de proporcionar les màximes garanties sanitàries.

 

La nova plataforma mòbil permet al client consultar la carta digital, enviar la comanda a cuina i fer el pagament. D’esta manera es reduïx el risc de contagi de la COVID-19, augmenta la higiene i els restaurants milloren eficiència, expliquen des de la companyia en un comunicat.

 

‘Pick and Pay’ ha desenvolupat també un panell d’analítiques que permet als professionals del sector de la restauració mesurar variables valuoses, analitzar la informació i millorar els processos de l’empresa.

 

  

Amb això, a demés de contribuir a complir amb les recomanacions del Govern i permetre l’obertura dels establiments al públic, busca impulsar l’eficiència a llarg termini en millorar la productivitat i reduir els costos del restaurant.

 

 

«Nou client autosuficient»

Segons els creadors de la startup, «no només s’ha de satisfer al teu client, si no al client del teu client, per això hem creat una plataforma que equilibra la usabilitat per a l’usuari i la funcionalitat per al restaurant».

 

El procés consta de tres senzills passos: primer, el client escaneja el codi QR situat en la taula o un altre element pròxim; automàticament s’obri la carta virtual, a on descobrix els plats i fa la comanda; i finalment, una volta feta la comanda, es dirigix a un pagament segur.

 

Gràcies al seu sistema, «el client és autosuficient per a fer la seua mateixa comanda i pagar, reduint considerablement el temps d’espera en el servici. Això es traduïx en una experiència més ràpida i efectiva, mentres que per al restaurant suposa una major capacitat de servicis i reducció dels costos fixos», destaquen des de la companyia.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.