Un assistent virtual per a ajudar a liquidar l’impost de vehicles usats

L’Agència Tributària Valenciana posarà a partir del pròxim 20 d’abril, un assistent virtual que ajudarà els ciutadans a emplenar l’autoliquidació de l’impost derivat de la compravenda de vehicles, vaixells o aeronaus usats. És el denominat model 620. Anirà ampliant-se a altres models d’autoliquidació d’impostos.

El nou assistent virtual de l’ATV és accessible des de la seua pàgina web. Permet simular una conversa amb ell a través d’una finestra de diàleg. Ofereix respostes instantànies a les qüestions que vagen plantejant-li els contribuents al llarg d’este procés. Permeten així que s’emplene de forma totalment telemàtica este model d’autoliquidació.

La directora de l’ATV, Sonia Díaz, ha explicat que este servei suposa «un pas més. El nostre objectiu és facilitar al màxim el compliment de les seues obligacions tributàries», ha assenyalat.

Sonia Díaz ha anunciat que des de l’ATV «estem treballant per a completar esta primera versió. També ampliar les seues funcionalitats i estendre la seua competència a altres models i àmbits tributaris».

«Les noves tecnologies ens ofereixen llits àgils i de qualitat per a comunicar-nos amb els ciutadans. Les administracions públiques hem d’aprofitar tots els avantatges que puguen oferir-nos», ha explicat Sonia Díaz.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.