15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Un assistent virtual per a ajudar a liquidar l’impost de vehicles usats

L’Agència Tributària Valenciana posarà a partir del pròxim 20 d’abril, un assistent virtual que ajudarà els ciutadans a emplenar l’autoliquidació de l’impost derivat de la compravenda de vehicles, vaixells o aeronaus usats. És el denominat model 620. Anirà ampliant-se a altres models d’autoliquidació d’impostos.

El nou assistent virtual de l’ATV és accessible des de la seua pàgina web. Permet simular una conversa amb ell a través d’una finestra de diàleg. Ofereix respostes instantànies a les qüestions que vagen plantejant-li els contribuents al llarg d’este procés. Permeten així que s’emplene de forma totalment telemàtica este model d’autoliquidació.

La directora de l’ATV, Sonia Díaz, ha explicat que este servei suposa «un pas més. El nostre objectiu és facilitar al màxim el compliment de les seues obligacions tributàries», ha assenyalat.

Sonia Díaz ha anunciat que des de l’ATV «estem treballant per a completar esta primera versió. També ampliar les seues funcionalitats i estendre la seua competència a altres models i àmbits tributaris».

«Les noves tecnologies ens ofereixen llits àgils i de qualitat per a comunicar-nos amb els ciutadans. Les administracions públiques hem d’aprofitar tots els avantatges que puguen oferir-nos», ha explicat Sonia Díaz.

Últimes notícies

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.