Un assistent virtual per a ajudar a liquidar l’impost de vehicles usats

L’Agència Tributària Valenciana posarà a partir del pròxim 20 d’abril, un assistent virtual que ajudarà els ciutadans a emplenar l’autoliquidació de l’impost derivat de la compravenda de vehicles, vaixells o aeronaus usats. És el denominat model 620. Anirà ampliant-se a altres models d’autoliquidació d’impostos.

El nou assistent virtual de l’ATV és accessible des de la seua pàgina web. Permet simular una conversa amb ell a través d’una finestra de diàleg. Ofereix respostes instantànies a les qüestions que vagen plantejant-li els contribuents al llarg d’este procés. Permeten així que s’emplene de forma totalment telemàtica este model d’autoliquidació.

La directora de l’ATV, Sonia Díaz, ha explicat que este servei suposa «un pas més. El nostre objectiu és facilitar al màxim el compliment de les seues obligacions tributàries», ha assenyalat.

Sonia Díaz ha anunciat que des de l’ATV «estem treballant per a completar esta primera versió. També ampliar les seues funcionalitats i estendre la seua competència a altres models i àmbits tributaris».

«Les noves tecnologies ens ofereixen llits àgils i de qualitat per a comunicar-nos amb els ciutadans. Les administracions públiques hem d’aprofitar tots els avantatges que puguen oferir-nos», ha explicat Sonia Díaz.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.