Anuncios

Un assistent virtual per a ajudar a liquidar l’impost de vehicles usats

L’Agència Tributària Valenciana posarà a partir del pròxim 20 d’abril, un assistent virtual que ajudarà els ciutadans a emplenar l’autoliquidació de l’impost derivat de la compravenda de vehicles, vaixells o aeronaus usats. És el denominat model 620. Anirà ampliant-se a altres models d’autoliquidació d’impostos.

El nou assistent virtual de l’ATV és accessible des de la seua pàgina web. Permet simular una conversa amb ell a través d’una finestra de diàleg. Ofereix respostes instantànies a les qüestions que vagen plantejant-li els contribuents al llarg d’este procés. Permeten així que s’emplene de forma totalment telemàtica este model d’autoliquidació.

Anuncios

La directora de l’ATV, Sonia Díaz, ha explicat que este servei suposa «un pas més. El nostre objectiu és facilitar al màxim el compliment de les seues obligacions tributàries», ha assenyalat.

Sonia Díaz ha anunciat que des de l’ATV «estem treballant per a completar esta primera versió. També ampliar les seues funcionalitats i estendre la seua competència a altres models i àmbits tributaris».

«Les noves tecnologies ens ofereixen llits àgils i de qualitat per a comunicar-nos amb els ciutadans. Les administracions públiques hem d’aprofitar tots els avantatges que puguen oferir-nos», ha explicat Sonia Díaz.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios