Un assistent virtual per a ajudar a liquidar l’impost de vehicles usats

L’Agència Tributària Valenciana posarà a partir del pròxim 20 d’abril, un assistent virtual que ajudarà els ciutadans a emplenar l’autoliquidació de l’impost derivat de la compravenda de vehicles, vaixells o aeronaus usats. És el denominat model 620. Anirà ampliant-se a altres models d’autoliquidació d’impostos.

El nou assistent virtual de l’ATV és accessible des de la seua pàgina web. Permet simular una conversa amb ell a través d’una finestra de diàleg. Ofereix respostes instantànies a les qüestions que vagen plantejant-li els contribuents al llarg d’este procés. Permeten així que s’emplene de forma totalment telemàtica este model d’autoliquidació.

La directora de l’ATV, Sonia Díaz, ha explicat que este servei suposa «un pas més. El nostre objectiu és facilitar al màxim el compliment de les seues obligacions tributàries», ha assenyalat.

Sonia Díaz ha anunciat que des de l’ATV «estem treballant per a completar esta primera versió. També ampliar les seues funcionalitats i estendre la seua competència a altres models i àmbits tributaris».

«Les noves tecnologies ens ofereixen llits àgils i de qualitat per a comunicar-nos amb els ciutadans. Les administracions públiques hem d’aprofitar tots els avantatges que puguen oferir-nos», ha explicat Sonia Díaz.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.