Baixen considerablement els casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 873.694 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 103.895 a Castelló, 308.638 a Alacant i 461.161 a València. Han rebut les dos dosis 263.535 persones. A més, s’han notificat 43 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que […]

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 873.694 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 103.895 a Castelló, 308.638 a Alacant i 461.161 a València. Han rebut les dos dosis 263.535 persones.

A més, s’han notificat 43 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.312 persones.

La província de Castelló no ha registrat cap cas nou, per la qual cosa es manté en 39.517 casos. Alacant, per part seua, suma 25 (145.196 en total) i la de València 18 nous casos (201.598 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 316 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.175 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.916 a Castelló, 145.017 a Alacant i 202.187 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 406 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 186 a la província d’Alacant, 35 d’ells en l’UCI; i 192 a la província de València, 40 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.182: 780 a la província de Castelló, 2.729 en la d’Alacant i 3.673 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.424 casos actius, la qual cosa suposa un 0.86% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

• Residents nous positius: 0
• Treballadors i treballadores nous positius: 1
• Residents que han mort: 0

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

 

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

  • Foios:  3 casos. Origen laboral
  • Concentaina: 5 casos. Origen social
  • Betxí: 5 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 15 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.

Elx troba un capitell andalusí dels segles X i XI als Banys Àrabs

Les excavacions als Banys Àrabs d’Elx han recuperat un capitell andalusí dels segles X i XI i un fust de pedra calcària. Les peces s’estudien al MAHE.