Anuncios

Baixen considerablement els casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 873.694 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 103.895 a Castelló, 308.638 a Alacant i 461.161 a València. Han rebut les dos dosis 263.535 persones.

A més, s’han notificat 43 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.312 persones.

Anuncios

La província de Castelló no ha registrat cap cas nou, per la qual cosa es manté en 39.517 casos. Alacant, per part seua, suma 25 (145.196 en total) i la de València 18 nous casos (201.598 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 316 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.175 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.916 a Castelló, 145.017 a Alacant i 202.187 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 406 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 186 a la província d’Alacant, 35 d’ells en l’UCI; i 192 a la província de València, 40 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.182: 780 a la província de Castelló, 2.729 en la d’Alacant i 3.673 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.424 casos actius, la qual cosa suposa un 0.86% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 1
Residents que han mort: 0

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

 

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

  • Foios:  3 casos. Origen laboral
  • Concentaina: 5 casos. Origen social
  • Betxí: 5 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 15 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios