Baixen considerablement els casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 873.694 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 103.895 a Castelló, 308.638 a Alacant i 461.161 a València. Han rebut les dos dosis 263.535 persones. A més, s’han notificat 43 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que […]

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 873.694 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 103.895 a Castelló, 308.638 a Alacant i 461.161 a València. Han rebut les dos dosis 263.535 persones.

A més, s’han notificat 43 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.312 persones.

La província de Castelló no ha registrat cap cas nou, per la qual cosa es manté en 39.517 casos. Alacant, per part seua, suma 25 (145.196 en total) i la de València 18 nous casos (201.598 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 316 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.175 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.916 a Castelló, 145.017 a Alacant i 202.187 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 406 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 186 a la província d’Alacant, 35 d’ells en l’UCI; i 192 a la província de València, 40 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.182: 780 a la província de Castelló, 2.729 en la d’Alacant i 3.673 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.424 casos actius, la qual cosa suposa un 0.86% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

• Residents nous positius: 0
• Treballadors i treballadores nous positius: 1
• Residents que han mort: 0

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

 

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

  • Foios:  3 casos. Origen laboral
  • Concentaina: 5 casos. Origen social
  • Betxí: 5 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 15 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Recuperats més de 780.000 euros estafats a una multinacional gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha aconseguit bloquejar i recuperar 788.788,26 euros estafats al director financer d’una empresa del grup d’una multinacional, després d’una transferència fraudulenta a un compte bancari austríac. El jutge ha ordenat la devolució íntegra dels fons, mentre continua oberta la investigació sobre un possible grup criminal.

Quatre detinguts per una macroplantació de marihuana amb 4.000 plantes a l’Alt Millars

La Guàrdia Civil de Borriana ha desmantellat dos cultius de marihuana de tipus guerrilla al terme de Cirat, amb més de 4.000 plantes i huit tones de pes total, i ha detingut quatre persones per tràfic de drogues. El valor de la droga al mercat il·lícit s’estima en prop de dos milions d’euros.

Ábalos portarà la seua condemna al Tribunal Constitucional

L exministre José Luis Ábalos ha anunciat que presentarà un recurs d ampara davant el Tribunal Constitucional contra la sentència del Suprem que el condemna a 24 anys i tres mesos de presó pel cas Koldo. El polític sosté que s han vulnerat els seus drets fonamentals, especialment el de la doble instància penal.

El professorat reclama a Educació reprendre ja les negociacions pendents

La Coordinadora d’Assemblees Docents exigix a la Conselleria d’Educació que convoque amb urgència una mesa de negociació amb els sindicats per abordar totes les reivindicacions que van motivar la vaga educativa del mes de maig.

Multa lleu al Levante per llançament de botelles al camp

El Comitè de Disciplina de la RFEF ha imposat una sanció econòmica lleu al Levante per llançaments de botelles i altres objectes al camp durant el tram final del partit contra el Sevilla al Ciutat de València.

S’ajorna fins al 9 de novembre la declaració de tres responsables de la cooperativa de vivendes de Les Naus

La jutgessa ha ajornat fins al 9 de novembre la declaració com a testimonis del president, la vicepresidenta i la secretària del consell rector de la cooperativa de vivendes de Les Naus, en el marc de la causa sobre la parcel·la municipal de la promoció a Alacant.

VDS referma València com a pont tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els EUA

La novena edició de VDS, amb 12.000 professionals de més de 120 països, reforça València com a encreuament tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els Estats Units, segons Startup Valencia.

Sis dones referents reben els premis ‘Mujeres tenían que SER’ de Radio Valencia

La SER a València ha distingit sis dones referents en comunicació, ciència, literatura, emprenedoria i esport amb els premis ‘Mujeres tenían que SER’, en una gala a La Rambleta amb unes 700 persones.