12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Baixen considerablement els casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 873.694 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 103.895 a Castelló, 308.638 a Alacant i 461.161 a València. Han rebut les dos dosis 263.535 persones.

A més, s’han notificat 43 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.312 persones.

La província de Castelló no ha registrat cap cas nou, per la qual cosa es manté en 39.517 casos. Alacant, per part seua, suma 25 (145.196 en total) i la de València 18 nous casos (201.598 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 316 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.175 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.916 a Castelló, 145.017 a Alacant i 202.187 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 406 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 186 a la província d’Alacant, 35 d’ells en l’UCI; i 192 a la província de València, 40 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.182: 780 a la província de Castelló, 2.729 en la d’Alacant i 3.673 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.424 casos actius, la qual cosa suposa un 0.86% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 1
Residents que han mort: 0

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

 

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

  • Foios:  3 casos. Origen laboral
  • Concentaina: 5 casos. Origen social
  • Betxí: 5 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 15 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.