Benidorm diu no a la guerra amb una marxa per la pau i en solidaritat amb el poble d’Ucraïna

Més de 1.500 persones han participat aquest demà a Benidorm en una marxa solidària amb el poble ucraïnés i contra la guerra que assota aquest país d’Europa.

La convocatòria, organitzada des del col·lectiu ‘Trobades empresarials’ ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Benidorm i de col·lectius ucraïnesos i russos locals i de la comarca, a més d’amb la presència de l’alcalde, Toni Pérez; de la regidor de Presidència, Ana Pellicer; i regidors dels tres grups polítics municipals. També han assistit el diputat nacional, Agustín Almodóbar, i l’autonòmic, Manuel Pérez Fenoll.

La manifestació va recórrer el Passeig de Llevant i va finalitzar en la plaça de la Hispanitat. Allà, en representació de l’Ajuntament, Toni Pérez es va dirigir als assistents per a apostar per la pau “que mereix Ucraïna, que mereix el món i que mereix Benidorm” va demanar acabar amb la invasió promoguda per Vladimir Putin que ha acabat ja amb milers de vides i amb milers de refugiats exiliats.

Antonio Alcaraz, en nom de Trobades Empresarials, va agrair el suport de l’Ajuntament de les colònies ucraïnesa i russa de Benidorm i va advocar per “detindre aquesta guerra tots junts”.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.