Benidorm diu no a la guerra amb una marxa per la pau i en solidaritat amb el poble d’Ucraïna

Més de 1.500 persones han participat aquest demà a Benidorm en una marxa solidària amb el poble ucraïnés i contra la guerra que assota aquest país d’Europa.

La convocatòria, organitzada des del col·lectiu ‘Trobades empresarials’ ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Benidorm i de col·lectius ucraïnesos i russos locals i de la comarca, a més d’amb la presència de l’alcalde, Toni Pérez; de la regidor de Presidència, Ana Pellicer; i regidors dels tres grups polítics municipals. També han assistit el diputat nacional, Agustín Almodóbar, i l’autonòmic, Manuel Pérez Fenoll.

La manifestació va recórrer el Passeig de Llevant i va finalitzar en la plaça de la Hispanitat. Allà, en representació de l’Ajuntament, Toni Pérez es va dirigir als assistents per a apostar per la pau “que mereix Ucraïna, que mereix el món i que mereix Benidorm” va demanar acabar amb la invasió promoguda per Vladimir Putin que ha acabat ja amb milers de vides i amb milers de refugiats exiliats.

Antonio Alcaraz, en nom de Trobades Empresarials, va agrair el suport de l’Ajuntament de les colònies ucraïnesa i russa de Benidorm i va advocar per “detindre aquesta guerra tots junts”.

Últimes notícies

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.