Benidorm diu no a la guerra amb una marxa per la pau i en solidaritat amb el poble d’Ucraïna

Més de 1.500 persones han participat aquest demà a Benidorm en una marxa solidària amb el poble ucraïnés i contra la guerra que assota aquest país d’Europa.

La convocatòria, organitzada des del col·lectiu ‘Trobades empresarials’ ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Benidorm i de col·lectius ucraïnesos i russos locals i de la comarca, a més d’amb la presència de l’alcalde, Toni Pérez; de la regidor de Presidència, Ana Pellicer; i regidors dels tres grups polítics municipals. També han assistit el diputat nacional, Agustín Almodóbar, i l’autonòmic, Manuel Pérez Fenoll.

La manifestació va recórrer el Passeig de Llevant i va finalitzar en la plaça de la Hispanitat. Allà, en representació de l’Ajuntament, Toni Pérez es va dirigir als assistents per a apostar per la pau “que mereix Ucraïna, que mereix el món i que mereix Benidorm” va demanar acabar amb la invasió promoguda per Vladimir Putin que ha acabat ja amb milers de vides i amb milers de refugiats exiliats.

Antonio Alcaraz, en nom de Trobades Empresarials, va agrair el suport de l’Ajuntament de les colònies ucraïnesa i russa de Benidorm i va advocar per “detindre aquesta guerra tots junts”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.