Benidorm diu no a la guerra amb una marxa per la pau i en solidaritat amb el poble d’Ucraïna

Més de 1.500 persones han participat aquest demà a Benidorm en una marxa solidària amb el poble ucraïnés i contra la guerra que assota aquest país d’Europa.

La convocatòria, organitzada des del col·lectiu ‘Trobades empresarials’ ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Benidorm i de col·lectius ucraïnesos i russos locals i de la comarca, a més d’amb la presència de l’alcalde, Toni Pérez; de la regidor de Presidència, Ana Pellicer; i regidors dels tres grups polítics municipals. També han assistit el diputat nacional, Agustín Almodóbar, i l’autonòmic, Manuel Pérez Fenoll.

La manifestació va recórrer el Passeig de Llevant i va finalitzar en la plaça de la Hispanitat. Allà, en representació de l’Ajuntament, Toni Pérez es va dirigir als assistents per a apostar per la pau “que mereix Ucraïna, que mereix el món i que mereix Benidorm” va demanar acabar amb la invasió promoguda per Vladimir Putin que ha acabat ja amb milers de vides i amb milers de refugiats exiliats.

Antonio Alcaraz, en nom de Trobades Empresarials, va agrair el suport de l’Ajuntament de les colònies ucraïnesa i russa de Benidorm i va advocar per “detindre aquesta guerra tots junts”.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.