20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

L’Ajuntament de València anima a la ciutadania a disfrutar de les set piscines obertes en la ciutat

 

«Les piscines municipals obertes per a que la ciutadania puga disfrutar del bany a l’aire lliure estan preparades amb tots els protocols de seguretat per a previndre l’expansió del coronavirus». Es tracta, tal com ha afirmat hui la regidora d’Esports en l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, «d’unes instal·lacions que complixen amb tota la normativa i protocols de salut i prevenció».

 

Bernabé ha visitat este dimarts la Piscina de Natzaret. Després, s’ha arrimat fins a les de Benicalap, dos de les set instal·lacions públiques que enguany presten el servici de bany a l’aire lliure. En recórrer estes piscines municipals, «amb normes i horaris d’ús restringits per seguretat davant la pandèmia del coronovarius», la regidora ha animat a la ciutadania per a que, tal com diu la campanya impulsada per la Fundació Esportiva Municipal (FDM), «se submergisca en les nostres piscines».

 

Pilar Bernabé, que ha recordat que també estan obertes les piscines del Parc de l’Oest, El Palmar, Benimaclet, Castellar-L’Oliveral i L’Hípica, ha destacat que durant este estiu estes instal·lacions funcionen amb normes concretes. Per exemple, en l’entrada i l’eixida de la instal·lació s’ha de seguir el circuit o recorregut preestablit i és obligatori l’ús de mascareta en els desplaçaments dins de la instal·lació (en el cas que no es puga mantindre la distància de seguretat).

 

Amb tot, la regidora ha animat a la ciutadania «per a que disfrute d’estes i altres instal·lacions deportives que formen part de l’oferta lúdica de l’Ajuntament».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.