14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’Ajuntament de València anima a la ciutadania a disfrutar de les set piscines obertes en la ciutat

 

«Les piscines municipals obertes per a que la ciutadania puga disfrutar del bany a l’aire lliure estan preparades amb tots els protocols de seguretat per a previndre l’expansió del coronavirus». Es tracta, tal com ha afirmat hui la regidora d’Esports en l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, «d’unes instal·lacions que complixen amb tota la normativa i protocols de salut i prevenció».

 

Bernabé ha visitat este dimarts la Piscina de Natzaret. Després, s’ha arrimat fins a les de Benicalap, dos de les set instal·lacions públiques que enguany presten el servici de bany a l’aire lliure. En recórrer estes piscines municipals, «amb normes i horaris d’ús restringits per seguretat davant la pandèmia del coronovarius», la regidora ha animat a la ciutadania per a que, tal com diu la campanya impulsada per la Fundació Esportiva Municipal (FDM), «se submergisca en les nostres piscines».

 

Pilar Bernabé, que ha recordat que també estan obertes les piscines del Parc de l’Oest, El Palmar, Benimaclet, Castellar-L’Oliveral i L’Hípica, ha destacat que durant este estiu estes instal·lacions funcionen amb normes concretes. Per exemple, en l’entrada i l’eixida de la instal·lació s’ha de seguir el circuit o recorregut preestablit i és obligatori l’ús de mascareta en els desplaçaments dins de la instal·lació (en el cas que no es puga mantindre la distància de seguretat).

 

Amb tot, la regidora ha animat a la ciutadania «per a que disfrute d’estes i altres instal·lacions deportives que formen part de l’oferta lúdica de l’Ajuntament».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.