L’Ajuntament de València anima a la ciutadania a disfrutar de les set piscines obertes en la ciutat

 

«Les piscines municipals obertes per a que la ciutadania puga disfrutar del bany a l’aire lliure estan preparades amb tots els protocols de seguretat per a previndre l’expansió del coronavirus». Es tracta, tal com ha afirmat hui la regidora d’Esports en l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, «d’unes instal·lacions que complixen amb tota la normativa i protocols de salut i prevenció».

 

Bernabé ha visitat este dimarts la Piscina de Natzaret. Després, s’ha arrimat fins a les de Benicalap, dos de les set instal·lacions públiques que enguany presten el servici de bany a l’aire lliure. En recórrer estes piscines municipals, «amb normes i horaris d’ús restringits per seguretat davant la pandèmia del coronovarius», la regidora ha animat a la ciutadania per a que, tal com diu la campanya impulsada per la Fundació Esportiva Municipal (FDM), «se submergisca en les nostres piscines».

 

Pilar Bernabé, que ha recordat que també estan obertes les piscines del Parc de l’Oest, El Palmar, Benimaclet, Castellar-L’Oliveral i L’Hípica, ha destacat que durant este estiu estes instal·lacions funcionen amb normes concretes. Per exemple, en l’entrada i l’eixida de la instal·lació s’ha de seguir el circuit o recorregut preestablit i és obligatori l’ús de mascareta en els desplaçaments dins de la instal·lació (en el cas que no es puga mantindre la distància de seguretat).

 

Amb tot, la regidora ha animat a la ciutadania «per a que disfrute d’estes i altres instal·lacions deportives que formen part de l’oferta lúdica de l’Ajuntament».

 

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.