L’Ajuntament de València anima a la ciutadania a disfrutar de les set piscines obertes en la ciutat

 

«Les piscines municipals obertes per a que la ciutadania puga disfrutar del bany a l’aire lliure estan preparades amb tots els protocols de seguretat per a previndre l’expansió del coronavirus». Es tracta, tal com ha afirmat hui la regidora d’Esports en l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, «d’unes instal·lacions que complixen amb tota la normativa i protocols de salut i prevenció».

 

Bernabé ha visitat este dimarts la Piscina de Natzaret. Després, s’ha arrimat fins a les de Benicalap, dos de les set instal·lacions públiques que enguany presten el servici de bany a l’aire lliure. En recórrer estes piscines municipals, «amb normes i horaris d’ús restringits per seguretat davant la pandèmia del coronovarius», la regidora ha animat a la ciutadania per a que, tal com diu la campanya impulsada per la Fundació Esportiva Municipal (FDM), «se submergisca en les nostres piscines».

 

Pilar Bernabé, que ha recordat que també estan obertes les piscines del Parc de l’Oest, El Palmar, Benimaclet, Castellar-L’Oliveral i L’Hípica, ha destacat que durant este estiu estes instal·lacions funcionen amb normes concretes. Per exemple, en l’entrada i l’eixida de la instal·lació s’ha de seguir el circuit o recorregut preestablit i és obligatori l’ús de mascareta en els desplaçaments dins de la instal·lació (en el cas que no es puga mantindre la distància de seguretat).

 

Amb tot, la regidora ha animat a la ciutadania «per a que disfrute d’estes i altres instal·lacions deportives que formen part de l’oferta lúdica de l’Ajuntament».

 

Últimes notícies

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.