L’Ajuntament de València anima a la ciutadania a disfrutar de les set piscines obertes en la ciutat

 

«Les piscines municipals obertes per a que la ciutadania puga disfrutar del bany a l’aire lliure estan preparades amb tots els protocols de seguretat per a previndre l’expansió del coronavirus». Es tracta, tal com ha afirmat hui la regidora d’Esports en l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, «d’unes instal·lacions que complixen amb tota la normativa i protocols de salut i prevenció».

 

Bernabé ha visitat este dimarts la Piscina de Natzaret. Després, s’ha arrimat fins a les de Benicalap, dos de les set instal·lacions públiques que enguany presten el servici de bany a l’aire lliure. En recórrer estes piscines municipals, «amb normes i horaris d’ús restringits per seguretat davant la pandèmia del coronovarius», la regidora ha animat a la ciutadania per a que, tal com diu la campanya impulsada per la Fundació Esportiva Municipal (FDM), «se submergisca en les nostres piscines».

 

Pilar Bernabé, que ha recordat que també estan obertes les piscines del Parc de l’Oest, El Palmar, Benimaclet, Castellar-L’Oliveral i L’Hípica, ha destacat que durant este estiu estes instal·lacions funcionen amb normes concretes. Per exemple, en l’entrada i l’eixida de la instal·lació s’ha de seguir el circuit o recorregut preestablit i és obligatori l’ús de mascareta en els desplaçaments dins de la instal·lació (en el cas que no es puga mantindre la distància de seguretat).

 

Amb tot, la regidora ha animat a la ciutadania «per a que disfrute d’estes i altres instal·lacions deportives que formen part de l’oferta lúdica de l’Ajuntament».

 

Últimes notícies

Deting a Bétera per furtar 44 cadells de gos i 84 paloms de competició

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera un home de 41 anys acusat de robar 44 cadells de gos i nombrosos paloms de competició a Náquera, valorats en quasi 145.000 euros, i d’ocho delictes de maltractament animal.

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.