Confirmen 14 casos positius en un brot detectat en el Seminari de Moncada

 

Un total de 14 persones han donat positiu per coronavirus en un brot ja controlat i detectat en el Seminari la Immaculada, ubicat en la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el brot es va localitzar arran que dos seminaristes presentaren símptomes de refredat i, per precaució, decidiren aïllar-se i fer-se una prova PCR, que ha donat positiu.

 

Les proves diagnòstiques realitzades posteriorment a tots els seminaristes de Moncada ha deixat un resultat de 14 positius dels 46 que actualment es troben en el Seminari Major.

 

El rector també ha donat positiu

Tots els contagiats per Covid-19 es troben confinats dins de les seues habitacions, entre ells, el rector, que ha presentat símptomes lleus i ja havien pres mesures de precaució fins i tot abans de conèixer els resultats.

 

A demés, disposen de molt d’espai en les instal·lacions -el menjador, per exemple, esta habilitat per a un centenar de persones-, la qual cosa facilita als que han donat negatius mantindre totes les mesures de distanciament social.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.