Sanitat confirma 25 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 11 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 25 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 25 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 11 focus. A demés, cal destacar la situació de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i Alberic, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que tenen dos brots cadascun. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • València: 11 casos. Origen laboral.
  • Castelló de La Plana: 11 casos. Origen laboral.
  • Dolores: 5 casos. Origen social. 
  • La Vila Joiosa: 6 casos. Origen laboral.
  • Xàtiva: 8 casos. Origen laboral.
  • València: 4 casos. Origen social. 
  • València: 12 casos. Origen laboral.
  • Ontinyent: 4 casos. Origen social. 
  • València: 3 casos. Origen social. 
  • València: 4 casos. Origen social. 
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen social. 
  • Torrevieja: 3 casos. Origen social. 
  • València: 3 casos. Origen social. 
  • Albal: 4 casos. Origen laboral.
  • València: 4 casos. Origen social. 
  • Manuel: 3 casos. Origen social. 
  • Sagunt: 5 casos. Origen social. 
  • Torrevieja: 3 casos. Origen social. 
  • Ontinyent: 6 casos. Origen social. 
  • València: 3 casos. Origen social. 
  • Torrebaja: 7 casos. Origen laboral.
  • València: 6 casos. Origen social. 
  • Paterna: 3 casos. Origen social. 
  • Castalla: 7 casos. Origen social.

Últimes notícies

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.