21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Sanitat notifica 64 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 12 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 64 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 4 en la província de Castelló, 28 en la d’Alacant i 32 en la de València.

 

A continuació, els 64 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, la ciutat de València, és a on més focus s’han registrat, un total de 10 focus. Cal destacar la situació de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a on s’ha detectat el brot més numerós amb 11 contagis d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albatera: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Albuixech: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Aldaia: 3 casos. Origen laboral
  • Alfafar: 4 casos. Origen social
  • Alacant: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alacant: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Alacant: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Almoradí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Altea: 10 casos. Origen social
  • Benejúzar: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benicarló: 4 casos. Origen social
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benifairó de la Valldigna: 4 casos. Origen social
  • Benifairó de les Valls: 3 casos. Origen social
  • Bétera: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Catadau: 4 casos. Origen social
  • Catarroja: 7 casos. Origen social
  • Crevillent: 3 casos. Origen laboral
  • El Puig de Santa Maria: 3 casos. Origen social
  • Elcx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Elx: 7 casos. Origen social
  • Elx: 7 casos. Origen social
  • Elx: 9 casos. Origen social
  • Faura: 9 casos. Origen social
  • Monóvar: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Novelda: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Novelda: 8 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Riba-roja: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Sagunt: 5 casos. Àmbit educatiu
  • San Isidro: 3 casos. Àmbit educatiu
  • San Rafael del Río: 3 casos. Origen social
  • San Vicent del Raspeig: 11 casos. Origen laboral
  • San Vicent del Raspeig: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Santa Pola: 6 casos. Origen social
  • Sueca: 3 casos. Origen social
  • Sueca: 4 casos. Origen social
  • Torrevieja: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Utiel: 3 casos. Origen social
  • Utiel: 9 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 9 casos. Origen social
  • Villena: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Villena: 8 casos. Àmbit educatiu

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.