Sanitat confirma 45 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dimecres, 16 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 45 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores, 21 més que ahir.   A continuació, els 45 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 6 focus. […]

 

Este dimecres, 16 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 45 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores, 21 més que ahir.

 

A continuació, els 45 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 6 focus. A demés, cal destacar la situació de les localitats de Gandia, en la comarca de la Safor (València), i Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), que té 3 brots cadascuna. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

 

  • Alacant: 3 casos. Origen laboral
  • Alacant: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 4 casos. Altres àmbits
  • Alacant: 4 casos. Origen laboral
  • Alacant: 4 casos. Origen laboral
  • Alberic: 5 casos. Origen social
  • Alfafar: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 7 casos. Origen social
  • Almassora: 3 casos. Origen social
  • Alzira: 3 casos. Origen laboral
  • Alzira: 3 casos. Origen social
  • Alzira: 4 casos. Origen social
  • Borriana: 3 casos. Origen social
  • Carcaixent: 3 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 4 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 5 casos. Origen laboral
  • Castelló de la Plana: 6 casos. Origen social
  • Dénia: 7 casos. Origen extracomunitari
  • Foios: 4 casos. Origen social
  • Gandia: 3 casos. Origen social
  • Gandia: 5 casos. Origen social
  • Gandia: 5 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 4 casos. Origen social
  • Massanassa: 5 casos. Origen social
  • Miramar: 6 casos. Origen social
  • Moncofa: 8 casos. Origen social
  • Morella: 3 casos. Origen social
  • Ontinyent: 3 casos. Origen social
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Sedaví: 7 casos. Origen social
  • Sueca: 3 casos. Origen laboral
  • Sueca: 4 casos. Origen social
  • Teresa: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Vall d’Alba: 3 casos. Origen social
  • Xàtiva: 7 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.