Sanitat notifica 42 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 2 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 42 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 42 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 9 focus. A demés, cal destacar la situació de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València),que ha notificat 17 casos de l’àmbit educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

 

  • Alboraia: 3 casos. Origen laboral.
  • Alboraia: 3 casos. Origen social.
  • Alcoi: 4 casos. Origen social.
  • Alacant: 7 casos. Origen social.
  • Almàssera: 3 casos. Origen social.
  • Ayora: 3 casos. Origen social.
  • Banyeres de Mariola: 3 casos. Origen social.
  • Bigastro: 5 casos. Origen social.
  • Bonrepòs i Mirambell: 4 casos. Origen social.
  • Camporrobles: 4 casos. Origen social.
  • Camporrobles: 5 casos. Origen social.
  • Caudete de las Fuentes: 4 casos. Origen laboral.
  • Chiva: 3 casos. Origen social.
  • Cocentaina: 3 casos. Origen laboral.
  • Crevillent: 5 casos. Origen social.
  • Elx: 4 casos. Origen laboral
  • Elda: 4 casos. Àmbit educatiu.
  • Faura: 3 casos. Origen laboral.
  • Gandia: 4 casos. Origen laboral.
  • Gandia: 8 casos. Origen social.
  • L’ Alqueria d’Asnar: 4 casos. Origen social.
  • La Vall d’Uixó: 5 casos. Origen social.
  • Llíria: 3 casos. Origen social.
  • Nules: 5 casos. Origen laboral.
  • Onil: 6 casos. Origen social.
  • Orihuela: 3 casos. Origen social
  • Orihuela: 5 casos. Origen laboral.
  • Paterna: 17 casos. Àmbit educatiu.
  • Quart de Poblet: 9 casos. Origen laboral.
  • Sant Isidre: 17 casos. Origen laboral.
  • Tavernes Blanques: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen laboral.
  • València: 4 casos. Origen social.
  • València: 5 casos. Àmbit educatiu.
  • València: 5 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • Vila-real: 4 casos. Origen laboral
  • Vilamarxant: 5 casos. Origen social.

Últimes notícies

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.