13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Conselleria de Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Este divendres, 25 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 23 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores, nou menys des de l’última actualització.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 5 focus. A demés, cal destacar la situació del municipi de Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant),  que ha notificat 2 brots per coronavirus. 

 

A hores d’ara, Castelló ha confirmat només 1 brot des de l’última actualització. Cal recordar que este dijous, 24 de setembre, es detectaren 8 brots en esta província. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alboraia: 3 casos. Origen social
  • Borriol: 6 casos. Origen social
  • Bugarra: 5 casos. Origen social
  • Borriana: 6 casos. Origen laboral
  • Castalla: 3 casos. Origen laboral
  • Castalla: 3 casos. Origen social
  • Castelló: 11 casos. Origen social
  • Elx: 6 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Gandia: 3 casos. Origen social
  • Ibi: 3 casos. Origen social
  • La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen laboral
  • Muro d’Alcoi: 5 casos. Origen social
  • Puçol: 6 casos. Origen social
  • Rojals: 3 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Santa Pola: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.