38 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
Este divendres, 4 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores, 10 més que ahir.   A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 16 focus, […]

Este divendres, 4 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores, 10 més que ahir.

 

A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 16 focus, que creix amb un més que ahir. Destaquen també el brot de Torrevieja, amb 3 brots nous i Castelló de la Plana amb dos nous brots. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Borriana: 3 casos. Origen social        
  • Buñol: 11 casos. Origen laboral        
  • Callosa de Segura: 4 casos. Origen social        
  • Canet d’en Berenguer: 5 casos. Origen social        
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen social        
  • Castelló de la Plana: 4 casos. Origen social        
  • Dénia: 6 casos. Origen laboral        
  • Dénia: 6 casos. Origen social        
  • Dolores: 3 casos. Origen social        
  • El Pinós: 4 casos. Origen laboral        
  • Gandia: 3 casos. Origen laboral        
  • L’Alcúdia de Crespins: 9 casos. Origen laboral        
  • Oliva: 6 casos. Origen altres àmbits comunitaris        
  • Ondara: 4 casos. Origen laboral        
  • Ondara: 5 casos. Origen laboral        
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social        
  • Orpesa: 5 casos. Origen social        
  • Torrevieja: 3 casos. Origen laboral        
  • Torrevieja: 3 casos. Origen social        
  • Torrevieja: 4 casos. Origen social        
  • València: 3 casos. Origen social        
  • València: 3 casos. Origen social        
  • València: 3 casos. Origen social        
  • València: 3 casos. Origen social        
  • València: 3 casos. Origen social        
  • València: 3 casos. Origen social        
  • València: 4 casos. Origen social        
  • València: 4 casos. Origen social        
  • València: 4 casos. Origen social        
  • València: 4 casos. Origen social        
  • València: 4 casos. Origen social        
  • València: 4 casos. Origen social        
  • València: 5 casos. Origen social        
  • València: 5 casos. Origen social        
  • València: 7 casos. Origen social        
  • València: 7 casos. Origen social        
  • Vinalesa: 3 casos. Origen social        
  • Vinalesa: 3 casos. Origen social     

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.