21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

El centre de València romandrà tancat del 2 al 6 de setembre

Des de les 16.00 hores del dijous dia 2 de setembre fins a les 04.00 hores del dia 6, quedarà prohibida la circulació de vehicles per l’interior del perímetre format per la marginal dreta de l’antic llit del riu Túria –des del pont de les Glòries Valencianes fins a plaça Amèrica-, i les grans vies, incloent-hi la plaça d’Espanya i els passos inferiors de Petxina, a excepció d’autobusos urbans, taxis, vehicles de servei públic, vehicles oficials autoritzats per l’Àrea de Mobilitat i vehicles que atenguen situacions d’emergència.

Quan les necessitats de mobilitat ho requerisquen, podran quedar tallats els accessos cap al centre de la ciutat des de Pérez Galdós, Giorgeta, Peris i Valero, Jacinto Benavente, plaça de Tetuan, Pont del Real, General Elio, avinguda Aragó, pont d’Aragó, pont d’Assot, avinguda Tirso de Molina, Albereda i l’accés al túnel de l’avinguda Corts Valencianes en sentit cap a l’avinguda Pius XII.

Càrrega i Descàrrega

Els vehicles utilitzats per a l’activitat de càrrega i descàrrega per la zona restringida, podran accedir i circular per aquesta zona en la franja horària de 06.30 hores a 12.00 hores, sense necessitat d’autorització expressa per a això, però hauran d’acreditar davant la Policia Local, quan així ho requerisca, la direcció del subministrament de la càrrega o descàrrega per mitjà de l’albarà corresponent o de qualsevol altre mitjà que acredite aquesta circumstància.

Residents

Aquesta prohibició no afecta als i les residents en la zona restringida al trànsit, ja que els seus vehicles tindran accés a la seua propietat amb l’exhibició del DNI, permís de circulació, targeta de permís de circulació per a carrers per als vianants, rebut d’impost de béns immobles o lloguer al seu nom que acredite aquesta residència. No obstant això, es recomana que només s’accedisca i transite de 06.30 hores a 11.00 hores i únicament quan siga imprescindible.

Estacionament

Queda prohibit estacionar tot tipus de vehicles des de les 22.00 hores del dia 31 d’agost de 2021 fins a les 04.00 hores del dia 6 de setembre en els següents carrers, excepte autorització expressa: plaça de l’Ajuntament, carrer Xàtiva (des de passeig Ruzafa fins a plaça de Sant Agustí,) carrer Roger de Lauria (des de plaça Ajuntament fins a carrer Pascual i Genís), carrer Correos, carrer Pérez Pujol, carrer Barques, carrer Pintor Sorolla, carrer Barcelonina, carrer Poeta Querol (tram comprés entre carrer Miñana i carrer Ballesteros, i el carrer Barques i carrer Pintor *Sorolla), i carrer Sant Vicent Màrtir (des de plaça Espanya fins a l’avinguda María Cristina).

Últimes notícies

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.