9.8 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Cheste tallarà tots els accessos durant els dos grans premis de GP de Motociclisme

 

La Policia Local de Cheste, en la comarca de Foia de Bunyol (València), tancarà tots els accessos al nucli urbà durant la celebració del Gran Premi de Motociclisme, en els caps de setmana del 6 al 8 i del 13 al 15 de novembre, excepte els de les carreteres CV-378 i la CV-50 amb controls de 10 a 00 hores.

 

Segons ha informat el consistori municipal a través d’un comunicat, així ho ha acordat la junta local de seguretat de cara a les dos cites en el Circuit Ricardo Tormo, les dos a porta tancada i sense esdeveniments en Cheste.

 

Amb la intenció d’evitar atraure a gent de fora de la població, l’Ajuntament no organitzarà berbenes i no es permetrà la venda ambulant ni la instal·lació de barres. Tampoc s’ampliarà l’horari d’obertura de restaurants i comerços.

 

Control d’accessos en Cheste

«Tenim previst controlar els accessos a la localitat, però vem necessari estar previnguts per si arriben a Cheste aficionats i ens vem sobrepassats, per això serà necessària la col·laboració de totes les entitats», ha afirmat l’alcalde, José Morell.

 

Per a conseguir-ho, tots els representants dels cossos de seguretat han confirmat que extremaran la vigilància i s’han mostrat disposats a reforçar el personal si la situació ho requerix.

 

La Guàrdia Civil estarà oberta durant les 24 hores i funcionarà com un lloc de comandament avançat disponible per a qualsevol necessitat. «La normativa sanitària empara al poble, però estarem pendents en tot moment de l’evolució de la situació», han garantit els representants de l’institut armat, recordant que no cal organitzar activitats per a dissuadir la visita d’aficionats.

 

Cap esdeveniment al carrer

Durant els dos caps de setmana, totes les entrades a Cheste excepte la CV-378 i la CV-50 estaran tallades i comptaran amb efectius de Protecció Civil i Policia Local. Dins de la localitat, ja que no hi ha esdeveniments, no es tallarà cap carrer, però sí que hi haurà material preparat davant possibles aglomeracions.

 

Protecció Civil de Cheste també comptarà amb reforç de personal: entre 80 i 90 voluntaris cada cap de setmana, distribuïts en horaris de matí i vesprada.

 

En l’àmbit sanitari, el centre de salut de Cheste estarà previngut ampliant el servici d’atenció sanitària a dos metges i dos infermeres durant els dos caps de setmana. En principi es reforçaran els horaris de matins perquè seguix el confinament nocturn, però s’anirà valorant en funció de les necessitats.

 

«El que està en joc és la salut i el país, i no podem no salvaguardar-los. El toc de queda és el que és, i impossibilita que la gent estiga pels carrers a la nit, amb el que espere que la ciutadania siga responsable i complisca la normativa. En els casos excepcionals en els quals no siga així, estarem preparats per a actuar», ha aprofundit el subdelegat de Govern, Rafael Rubio.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.