Cheste tallarà tots els accessos durant els dos grans premis de GP de Motociclisme

 

La Policia Local de Cheste, en la comarca de Foia de Bunyol (València), tancarà tots els accessos al nucli urbà durant la celebració del Gran Premi de Motociclisme, en els caps de setmana del 6 al 8 i del 13 al 15 de novembre, excepte els de les carreteres CV-378 i la CV-50 amb controls de 10 a 00 hores.

 

Segons ha informat el consistori municipal a través d’un comunicat, així ho ha acordat la junta local de seguretat de cara a les dos cites en el Circuit Ricardo Tormo, les dos a porta tancada i sense esdeveniments en Cheste.

 

Amb la intenció d’evitar atraure a gent de fora de la població, l’Ajuntament no organitzarà berbenes i no es permetrà la venda ambulant ni la instal·lació de barres. Tampoc s’ampliarà l’horari d’obertura de restaurants i comerços.

 

Control d’accessos en Cheste

«Tenim previst controlar els accessos a la localitat, però vem necessari estar previnguts per si arriben a Cheste aficionats i ens vem sobrepassats, per això serà necessària la col·laboració de totes les entitats», ha afirmat l’alcalde, José Morell.

 

Per a conseguir-ho, tots els representants dels cossos de seguretat han confirmat que extremaran la vigilància i s’han mostrat disposats a reforçar el personal si la situació ho requerix.

 

La Guàrdia Civil estarà oberta durant les 24 hores i funcionarà com un lloc de comandament avançat disponible per a qualsevol necessitat. «La normativa sanitària empara al poble, però estarem pendents en tot moment de l’evolució de la situació», han garantit els representants de l’institut armat, recordant que no cal organitzar activitats per a dissuadir la visita d’aficionats.

 

Cap esdeveniment al carrer

Durant els dos caps de setmana, totes les entrades a Cheste excepte la CV-378 i la CV-50 estaran tallades i comptaran amb efectius de Protecció Civil i Policia Local. Dins de la localitat, ja que no hi ha esdeveniments, no es tallarà cap carrer, però sí que hi haurà material preparat davant possibles aglomeracions.

 

Protecció Civil de Cheste també comptarà amb reforç de personal: entre 80 i 90 voluntaris cada cap de setmana, distribuïts en horaris de matí i vesprada.

 

En l’àmbit sanitari, el centre de salut de Cheste estarà previngut ampliant el servici d’atenció sanitària a dos metges i dos infermeres durant els dos caps de setmana. En principi es reforçaran els horaris de matins perquè seguix el confinament nocturn, però s’anirà valorant en funció de les necessitats.

 

«El que està en joc és la salut i el país, i no podem no salvaguardar-los. El toc de queda és el que és, i impossibilita que la gent estiga pels carrers a la nit, amb el que espere que la ciutadania siga responsable i complisca la normativa. En els casos excepcionals en els quals no siga així, estarem preparats per a actuar», ha aprofundit el subdelegat de Govern, Rafael Rubio.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.