Anuncios

Cheste tallarà tots els accessos durant els dos grans premis de GP de Motociclisme

 

La Policia Local de Cheste, en la comarca de Foia de Bunyol (València), tancarà tots els accessos al nucli urbà durant la celebració del Gran Premi de Motociclisme, en els caps de setmana del 6 al 8 i del 13 al 15 de novembre, excepte els de les carreteres CV-378 i la CV-50 amb controls de 10 a 00 hores.

 

Segons ha informat el consistori municipal a través d’un comunicat, així ho ha acordat la junta local de seguretat de cara a les dos cites en el Circuit Ricardo Tormo, les dos a porta tancada i sense esdeveniments en Cheste.

Anuncios

 

Amb la intenció d’evitar atraure a gent de fora de la població, l’Ajuntament no organitzarà berbenes i no es permetrà la venda ambulant ni la instal·lació de barres. Tampoc s’ampliarà l’horari d’obertura de restaurants i comerços.

 

Control d’accessos en Cheste

«Tenim previst controlar els accessos a la localitat, però vem necessari estar previnguts per si arriben a Cheste aficionats i ens vem sobrepassats, per això serà necessària la col·laboració de totes les entitats», ha afirmat l’alcalde, José Morell.

 

Per a conseguir-ho, tots els representants dels cossos de seguretat han confirmat que extremaran la vigilància i s’han mostrat disposats a reforçar el personal si la situació ho requerix.

 

La Guàrdia Civil estarà oberta durant les 24 hores i funcionarà com un lloc de comandament avançat disponible per a qualsevol necessitat. «La normativa sanitària empara al poble, però estarem pendents en tot moment de l’evolució de la situació», han garantit els representants de l’institut armat, recordant que no cal organitzar activitats per a dissuadir la visita d’aficionats.

 

Cap esdeveniment al carrer

Durant els dos caps de setmana, totes les entrades a Cheste excepte la CV-378 i la CV-50 estaran tallades i comptaran amb efectius de Protecció Civil i Policia Local. Dins de la localitat, ja que no hi ha esdeveniments, no es tallarà cap carrer, però sí que hi haurà material preparat davant possibles aglomeracions.

 

Protecció Civil de Cheste també comptarà amb reforç de personal: entre 80 i 90 voluntaris cada cap de setmana, distribuïts en horaris de matí i vesprada.

 

En l’àmbit sanitari, el centre de salut de Cheste estarà previngut ampliant el servici d’atenció sanitària a dos metges i dos infermeres durant els dos caps de setmana. En principi es reforçaran els horaris de matins perquè seguix el confinament nocturn, però s’anirà valorant en funció de les necessitats.

 

«El que està en joc és la salut i el país, i no podem no salvaguardar-los. El toc de queda és el que és, i impossibilita que la gent estiga pels carrers a la nit, amb el que espere que la ciutadania siga responsable i complisca la normativa. En els casos excepcionals en els quals no siga així, estarem preparats per a actuar», ha aprofundit el subdelegat de Govern, Rafael Rubio.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.
Anuncios