El CICU gestiona un total de 537 emergències extrahospitalàries durant la Nit de Cap d’any

 

El Servici d’Emergències Sanitàries de la Conselleria de Sanitat, a través dels tres Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha atés durant esta Nit de Cap d’any 537 emergències extrahospitalàries entre les tres províncies.

 

L’última nit de l’any 2019 es van registrar 584 incidents. La xifra d’esta Nit de Cap d’any és pareguda a la d’este moment, a causa de l’increment d’atencions relacionades amb la pandèmia. Del total d’incidents atesos des de les 20 hores d’este dijous i fins a les 8 hores del divendres, 220 han ocorregut en la província de València, 197 en la d’Alacant i 120 en la de Castelló.

 

Tenint en compte la tipologia de les atencions sanitàries d’urgència ateses durant esta Nit de Cap d’any, cal destacar un total de 18 intoxicacions etíliques, enfront de les 142 registrades en l’última nit de 2019. El CICU de València ha gestionat 9, el d’Alacant 6 i a la província de Castelló s’han produït 3 incidents d’esta classe.

 

Incidents menors que en anys anteriors

D’altra banda, hi ha hagut 13 emergències derivades d’alguna classe d’agressió o baralla; 39 van tindre lloc durant la Nit de Cap d’any anterior. Del total, 7 s’han produït en la província de València, 4 en la d’Alacant, i 2 en la de Castelló.

 

De la mateixa manera, els CICU han mobilitzat recursos sanitaris per a prestar assistència en 6 accidents de trànsit, mentres en la mateixa nit de l’any anterior va haver un total de 15. Dels produïts enguany, quatre han tingut lloc en la província d’Alacant, un en la d’Alacant i un en la de Castelló.

 

Les dades d’estes tres classes d’incidents són molt inferiors als d’anys arrere degut, lògicament, al toc de queda establit per a les 24 hores. La resta d’emergències sanitàries gestionades durant esta atípica Nit de Cap d’any, corresponen a patologies mèdiques o accidents comuns o domèstics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles