El CICU gestiona un total de 537 emergències extrahospitalàries durant la Nit de Cap d’any

 

El Servici d’Emergències Sanitàries de la Conselleria de Sanitat, a través dels tres Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha atés durant esta Nit de Cap d’any 537 emergències extrahospitalàries entre les tres províncies.

 

L’última nit de l’any 2019 es van registrar 584 incidents. La xifra d’esta Nit de Cap d’any és pareguda a la d’este moment, a causa de l’increment d’atencions relacionades amb la pandèmia. Del total d’incidents atesos des de les 20 hores d’este dijous i fins a les 8 hores del divendres, 220 han ocorregut en la província de València, 197 en la d’Alacant i 120 en la de Castelló.

 

Tenint en compte la tipologia de les atencions sanitàries d’urgència ateses durant esta Nit de Cap d’any, cal destacar un total de 18 intoxicacions etíliques, enfront de les 142 registrades en l’última nit de 2019. El CICU de València ha gestionat 9, el d’Alacant 6 i a la província de Castelló s’han produït 3 incidents d’esta classe.

 

Incidents menors que en anys anteriors

D’altra banda, hi ha hagut 13 emergències derivades d’alguna classe d’agressió o baralla; 39 van tindre lloc durant la Nit de Cap d’any anterior. Del total, 7 s’han produït en la província de València, 4 en la d’Alacant, i 2 en la de Castelló.

 

De la mateixa manera, els CICU han mobilitzat recursos sanitaris per a prestar assistència en 6 accidents de trànsit, mentres en la mateixa nit de l’any anterior va haver un total de 15. Dels produïts enguany, quatre han tingut lloc en la província d’Alacant, un en la d’Alacant i un en la de Castelló.

 

Les dades d’estes tres classes d’incidents són molt inferiors als d’anys arrere degut, lògicament, al toc de queda establit per a les 24 hores. La resta d’emergències sanitàries gestionades durant esta atípica Nit de Cap d’any, corresponen a patologies mèdiques o accidents comuns o domèstics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.